Dagens antrekk

Hei puserrr!

Ahhh, elsker når broren min skal spille et sånn idiot-spill som gjør at det ikke er nok internettkapasitet til meg, og som gjør at jeg må bruke iPhone-nettet, som forresten s u g e r! I tillegg til at PC-en min er ubrukelig treg fra før av. Men tror jeg har fått virus på Facebook(!), for PC-en er 10 ganger tregere når jeg har Facebook oppe. Uten Facebook ser jeg egentlig ikke vitsen i å være på PC. fml.. Noen som har peiling på virus på Facebook? Haha.  

Sorry for at jeg klager så mye, men jeg er så sinnsykt avhengig av internett. Men uansett. Må rydde videre. Eneste jeg har gjort de siste dagene. Foreldrene mine kommer hjem fra Tyskland i dag, så da må huset og rommet være shinet + middagen på bordet. Så snakkes litt senere!

Dagens antrekk:


Shorts/Topp/Cardigan – Bik Bok Smykke – H&M Sko – DinSko


Skoene kjøpte jeg på salg til 99 kroner. Et av mine beste kjøp, elsker de! 

58 kommentarer

Siste innlegg