Julekalender

Kom akkurat hjem fra SATS, og da jeg kom inn på rommet fikk jeg en gledelig overraskelse – adventskalender ♥♥♥ Hadde helt glemt av at det er 1. desember i morgen, jeg! Herregud tiden suser avgårde, føles ut som vi nettopp begynte på skolen, og snart er det juleferie! Denne jula skal feires på hytta, det blir rart, men tror det blir utrolig koselig. Gleder meg som en liten unge til julefilmer og masse god mat.  


Alle pakkene er ikke hengt opp enda, som dere ser.


Haha, måtte snike litt. Jeg er så nysgjerrig og barnslig! Men klarte ikke å se hva det var uten å ødelegge papiret, så må nok vente til i morgen……….


Meg på julaften i fjor. Pena!

Nå skal jeg se på Fristet, så legge meg. Tidlig opp, tidlig i seng. Skulle ønske det var sånn hver dag! Forresten, morsomt at så mange har svart på quizen i forrige innlegg, de aller fleste av dere har bedre hukommelsen enn meg i allefall! 

– Har du julekalender i år? 

44 kommentarer

Siste innlegg