To kjedelige dager..

I dag og i morgen blir det dårlig med aktivitet her inne på bloggen, fra min side i allefall. I dag må jeg lese til tentamen som vi har i morgen, så skal jeg jobbe fra halv 4 til halv 12, rett hjem, sove, opp å ha tentamen, så rett på jobb igjen etter tentamen. To kjedelige dager.. 

Er så kjedelig å ikke kunne blogge når man vil det, men sånn er det dessverre når man har skole og jobb. Skal høre med Karen om ikke hun vil gjesteblogge litt, både dere og hun synes jo det er morsomt?! Dere digger jo henne?? (Si bare ja så hun får litt bedre selvtillit)

Snakket akkurat med henne, hun ville egentlig ikke, men jeg tvang henne (haha). Jeg foreslo at hun kunne ha en spørsmålsrunde som forrige gang, så svarer hun ikveld. Så da er det bare å stille spørsmål i dette innlegget! 

Her er de to videoene med svar hun lagde forrige gang, så ta en titt på disse før dere stiller spørsmål 🙂



Trooor hun blir å svare skriftlig denne gangen.. 

Meg akkurat nååå:

ØVE for harde livet! ♥ Skole ♥


Genser fra russedress.no, jeg har den i str. S.


Markedsføring, handlingsplan, situasjonsanalyse, segmentering, markedsstrategi osv. Spennende?

Husk og still spørsmål, da! Kårer forresten vinneren av quizen i morgen! 

79 kommentarer

Siste innlegg