Vinn gavekort på 5000 kroner fra Shred.no

Hei!

I samarbeid med www.shred.no skal jeg holde en konkurranse for dere hvor dere har mulighet til å vinne et gavekort på 5000 kroner fra nettsiden deres. På www.shred.no finner man alt av utstyr til slalom, twintip og snowboard osv. Om ikke du interesserer deg for slike ting, er jeg sikker på at du har en venn eller flere som gjør det. Fine julegaver å gi bort, om du vinner gavekortet på hele 5000 kroner!

Konkurransen er enkel! Alt du må gjøre er å:
– Like Shred på facebook (trykk på navnet så kommer du direkte til facebook-siden deres. Sjekker selvfølgelig om vinneren har likt siden)
– Så må dere gå inn HER og velge ut deres favoritt goggles.
– Så skriver dere en kommentar i kommentarfeltet med linken til deres favoritt, samt e-post-adresse så jeg kan kontakte vinneren!
– Trekker vinner på fredag!

Her er min favoritt:

 
Lykke til! 

Btw, kom meg ikke inn på blogsoft i går (pleier å skje av og til), derfor jeg ikke fikk blogget noe mer. Nå skal jeg finne ut hvem vinneren av quizen er og vise dere mine siste adventspakker 🙂 

644 kommentarer

Siste innlegg