En tusenlapp fattigere

Helluu!

Nå er Karen her. Hun skal hjelpe meg med å øve til tentamen i morgen, men nå står hun for øyeblikket og synger (skriker) av full hals, og mener at jeg skal sitte og høre på, å gi tilbakemelding.. Vel, sier bare at alt høres bra ut, hvis ikke skal hun absolutt synge om igjen, og om igjen, og om igjen. Ja, please shut up!

Var på SATS idag, og kom på at jeg hadde glemt igjen sports-bh’en hjemme. Jeg klarer ikke å løpe med vanlig BH, så gikk innom Jobb og Fritid for å kjøpe ny. Man får jo uansett ikke nok av treningsklær, elsker å føle meg fresh når jeg trener. Når jeg gikk ut av butikken var jeg både en sports-BH, treningstights og topp rikere, og en tusenlapp fattigere. Men det gjør ingenting, elsker å kjøpe treningstøy!


Tightsen er fra Craft og på toppen står det Caritè Sport. 


Karen var ikke så fotogen i dag, så måtte bare gjøre henne enda styggere, mehe. 

Nå tenkte vi å lage en videoblogg, kanskje.. Noen spesielle ønsker om hva vi skal snakke om/videoblogge om?

33 kommentarer

Siste innlegg