Slik ser jeg ut i dag

Dagen i dag begynte med at jeg forsov meg. Veldig mye! Så jeg dro ikke på skolen.. Så da hadde jeg nok av tid til å lage sminkevideo til dere, eller “Hvordan jeg sminker øyenbrynene mine”. Den holder på å laste opp på youtube nå, så den kommer vel i kveld en gang. Jeg har ikke sånn kult redigeringsprogram som kan fikse sånn at filmen går i fort tempo, så tenker å lage en video for hver ting (øyne, ansikt, bryn, lepper og hår). Neste gang blir det øynene, tenker jeg.


Her ser dere hvordan det ser ut “backstage” når jeg filmer. Stabling av bøker, kurver og passet mitt, haha! Hater når det raser sammen .. O.o

Sliiik ser jeg ut idag:


Alle klærne er fra Bik Bok, smykke er fra Kimstore.se – direktelink

Nå skal jeg på SATS sammen med Mariell, men først skal vi på Rema 1000 (!!!) å kjøpe Hunter-støvler. Hun ringte meg nettopp å sa det var salg på Hunter-støvler på Rema 1000 av alle plasser?! Håper ingen Tromsøværinger leser dette nå, må spriiiiinge og kaste meg over i hvertfall ett par!!

Btw: Jeg er i det gavmilde hjørnet for tiden, så i kveld kommer det en ny konkurranse på bloggen, samtidig som jeg trekker vinner av Shred.no-konkurransen. Så følg med om du vil vinne et gavekort på 500 kroner hos en kul nettbutikk jeg ikke husker navnet på akkurat nå (haha).

59 kommentarer

Siste innlegg