Hvordan jeg fikser brynene – video

Som dere ser har jeg gjort bloggen bredere. Jeg er usikker, så dere må si om dere synes jeg skal bytte tilbake!

Her kommer videoen. Haha, synes egentlig det er sosialt selvmord med videoblogger, føler meg så teit og utilpass, jeg er så teit på video. Men alt for dere, seff! Synes egentlig ikke jeg klarte å forklare skikkelig hvordan jeg gjør det, så ikke se bort ifra at det kommer et skriftlig og ordentlig utdypende innlegg om brynene senere.

Enjoy!

Wonderchild – Christian Walz. Øyenbrynspudderet kan du kjøpe her

Men øvelse gjør mester. Karen kommer til meg etter skolen idag, kanskje vi lager en video, hehe. Er jo litt gøy også daaa!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg