“Er ikke du og Therese venner lengre?”

Etter at jeg “snakket stygt” om Therese på videoblogg, og etter at Therese skrev på bloggen sin at vi ikke er venner lengre, har jeg selvfølgelig fått utallige spørsmål angående dette. 

Og det stemmer, jeg og Therese er nok ikke venner lengre. Var fint så lenge det varte, takk for fine år tcmnpia mi ♥

Haha, neida. Dere trenger ikke få hjerteanfarkt, jeg kødder bare. Vi er fortsatt bestevenner, bare at vi på en måte ikke har vært det den siste tiden. Hun har sine ting, og jeg mine. Hun har fått nye venner hun liker å bruke tiden sin på, folk som jeg ikke vil bruke tiden min på – samtidig som jeg har trening og andre venner. Litt forskjellige hverdagsprioriteringer, men i helgene har vi ganske så like. Men vi er blitt dårlige på å inkludere hverandre rett og slett, men det er egentlig bare noe vi begge må skjerpe oss på, selv om vi har sagt det et par ganger allerede. Men nå skal vi virkelig skjerpe oss, og da skal vi bli bloggbitches sammen igjen, sånn som før da vi fant på masse tull og tøys♥

Sånn som denne videoen under. Mange savner vel de “morsomme” (flaue) videoene våre? Å gud, jeg prøver å glemme! Men skal innrømme at det er morsomt å se tilbake på. Faktisk snart to år siden vi postet denne videoen. Therese la den ut i går igjen, smiler like bredt hver gang jeg ser den!

Jada, vi skal nok lage en ny Må gjøre-video, men akkurat nå har Therese avtale om å lage en sammen med Renate. Så vi får se når det blir. 

30 kommentarer

Siste innlegg