Jenna Marbles

Måtte slette forrige tulleinnlegg. Fikk beskjed om at hvis ikke, fikk jeg ikke middag, og da var jo saken ganske enkel. 

Beklager for sen oppdatering, men har sovet bort dagen..

Dagens og gårsdagens adventspakke:

Selvbruning. Aldri testet før, spennende. 


En sjokolade jeg aldri har smakt før, men var faktisk ikke så verst.

Ble hengt opp nye pakker på kalenderen min idag. Man trenger akkurat ikke være rakettforsker for å gjette hva som befinner seg i disse to ♥♥♥♥

Eller har ikke sovet bort hele dagen, har brukt de 2 timene jeg har vært våken på å se på youtube-filmer. Var noen som postet en random video på facebook som jeg helt tilfeldig ble sittende å se på. Den var jævlig underholdene, så jeg trykte inn på youtube-channelen og fant masse morsomme filmer. Dama heter Jenna Marbles. Hvorfor har jeg ikke oppdaget henne før??? She’s a genius! 

Til dere som har like lite å gjøre som meg: Her har dere 1 times underholdning. Hvis ikke, se de i morgen eller whatsoever. Bare se de! Dette er bare noen av mange videoer hun har lagt ut på youtube, så klikk inn å se på resten hvis dere ikke blir lei etter disse. 

Haha, noen som faktisk ble sittende å se på alle?

76 kommentarer

Siste innlegg