Ut

Hei pusekatter!

Det er jo helg. Det er da det er lov med sene netter og tull og tøys, ikke sant? Chilling gjør man av nok i hverdagen, i allefall jeg. Så drar ut en tur. Tenkte å prøve og holde det litt rolig i dag, tror ikke jeg orker å pynte meg så mye heller. Men planene min pleier jo litt for ofte å ikke funke, så vi får se hva kvelden bringer. Kveldens antrekk får dere i morgen, og bilder. Eller vil dere ha bilder? Mange synes det er så teit at jeg legger ut bilder fra jeg er på fest? Min mening er at det er helt OK å legge ut så lenge menneskene på bildene ser oppegående ut. Og ikke minst at det er mennesker i fokus, ikke alkoholen. Skjønner? 

Dere får kose dere masse i kveld, uansett hva dere skal ♥ Husk at jeg digger dereee! Btw, har laget en video om hvordan jeg sminker øynene mine til fest, siden så mange har spurt om det 🙂

44 kommentarer

Siste innlegg