Kul overskrift

I går var det faktisk dritgøy! Til vanlig er det jo sånn at de over 18 drar på byen i 24-tiden, og vi under 18 må finne oss en latterlig dårlig “fest”, henge rundt på Burger King osv – egentlig bare vente på at byen skal stenge så vi kan dra på nach med de som er på byen, haha! Men for en gangs skyld dro de ikke på byen i går!! Haha, lykke! Jeg prøver alltid å overtale de alle om at byen er kjedelig og at det er mye morsommere å feste med oss. Pleier aldri å funke. 

Bare litt over 4 måneder til jeg selv er 18 :))) 

Kameraet mitt gikk litt på rundgang i går. Var mange “jeg er så jævlig drita”-bilder, så var egentlig bare tre jeg ser på som bloggmateriale.


Mariuspusen til høyre var jeg kjæreste med i 5. klasse HAHA. Tror han synes jeg er irriterende på fest?!?!?! 


Tro det eller ei, jeg er faktisk tante til han her 🙂 

Skal spise, redigere video, laste opp, sove litt mer, spise litt mer, så snakkes vi. Hej! 

45 kommentarer

Siste innlegg