Julegaveshopping

Kom på at det ikke er så lenge til jul (wiiiiii), men så kom jeg også på at jeg kun hadde kjøpt èn julegave så langt! Så da ringte jeg rundt til alle og spurte om de ville bli med på julegaveshopping. Katrine var den eneste som ville være med, selv om hun var ferdig med alle sine. Tror hun angret litt midt opp i alt. Jeg skal jo absolutt se og prøve alt mulig, både til meg selv og til de jeg skulle kjøpe julegave til. I år skal jeg bare kjøpe til familien, sånn sett er det chill, men prøver å finne noen ordentlige gaver som jeg vet de blir ordentlig glade for. Ikke billig, men verdt det!


Fikk kjøpt to gaver i dag da.. Og noe til meg selv, hihi! Er skikkelig fornøyd, viser senere!

Meg i dag:


Shorts/topp/smykkeBik Bok SkoDinSko


Tenkte at dere blir sikkert leie av å se så mange bilder av bare meg på denne bloggen, så jeg spurte to bloggfans om de ville ta bilder av meg og Katrine – og det ville de, selvfølgelig. Men de ville ikke selv være med på bloggen? Wtf. 


Meg og Katrinepusipia!

– Har dere mange julegaver igjen? 

35 kommentarer

Siste innlegg