Spennende innlegg

HejHej!

Fikk unnagjort dagens treningsøkt rett etter skolen. Deilig å ha hele dagen fri, uten å føle at man må på SATS. Vi har to SATS her i Tromsø, en midt i sentrum og en litt utenfor, som kalles Langnes. Det er på Langnes jeg alltid pleier å være, og det er der stort sett alle pleier å være, så det er alltid masse folk. Men i dag dro jeg i byen da, og det var sånn type 4 andre mennesker der. Chill med lite folk, men faktisk veldig umotiverende! På Langnes føler jeg hele tiden at jeg må gjøre mitt beste sånn at alle ser jeg er flink (haha), mens i byen er det så lett å sluntre unna, for der er det liksom ingen som ser det om du skipper det siste settet. Haha, lol! Noen som føler det på samme måte?


Sportypia gjør seg klar


Pyntepia ferdig dusjet og sminket. 


Litt sent ute, men fikk skrapekalender i dagens advendtspakke. Haha, måtte seff skrape alle dagene. Hvor mye tror dere jeg vant? 20 fuckings krone…. Nedtur 

Therese og jeg har spist fiskeboller. Spennende? Ja, tenkte meg det.


Seeee, vi er venner!


Men egentlig hater jeg henne.. Skal slette bloggen hennes og ødelegge livet hennes. 

68 kommentarer

Siste innlegg