For oss uten pupper

Her kommer et puppetips til oss som ikke har pupper, men som ønsker ei fin kløft for det om. BH’ene under er fra H&M, finnes i flere farger, mønster osv, og koster bare 99 kroner. Kjøpte to nye idag, så nå har jeg selv fire stykker. De har masse push-up og gir deg big boobs! Helt geniale, løp og kjøp!


Kjøpte også noen fine truser, 3 for 2. Har ei på meg nå, i sjokkrosa. Sexyyy

Bare litt synd at man selv og en eventuell partner blir så skuffet når man tar av seg BH’en 0.o 

68 kommentarer
    1. bruke å tenke at dem som bruke push up; vess dæmm ska f.eks ha seg me nån, blir kje partnern skuffa når ho tar av seg bh’en å d bære liksom e små druer dær, ikkje melona? haha :p
      digge bloggendin 😉

    2. Det er vel noe ala de som er på lindex, og for å være ærlig så skjønner jeg ikke hvordan jenter orker å gå med de! Prøvde en for moro skyld og fikk jo nesten ikke puste, puppene så digre ut og det var gøy, men sykt ubehagelig!

    3. har de trusene der, de er veldig ubehagelige… men tror jeg skal kjøpe meg en slik bh 🙂 har gått ned en hel cup størrelse siden sommer……

    4. Dette er ikke ment frekt på noen som helst måte, men jeg blir så irritert på folk som til og med bruker flere bher oppå hverandre for å få pupper, eller bruker mye pushups og fyller med dopapir osv. Det er bare utrolig teit når man skal late som man er noe annet enn man egentlig er og ikke klarer å innse at man er som man er. Og du hadde et lite poeng med den siste setningen tuva, hehe 🙂
      Når jeg f.eks er i syden så er det smågutter som nesten mobber meg for puppene mine. Det er tydeligvis veldig uvanlig at lave jenter kan ha store pupper? (ironi, men likevel mange som tror det) I blant kunne jeg ønske at jeg var flatbrystet, jeg synes det er så fint! Pupper kan være så i veien.

    5. Kjøpte meg to slike i helga! Digger de.
      Som en annen over her anbefalte; bomb shell på lindex! De er ENDA større og bedre enn de fra hm. Du kommer til å elske de, det gjør hvertfall jeg 😀 Har ikke så store pupper jeg heller, men de fra lindex funker FEEEETT!

    6. Du anonym over her: Det er ikke mer juks å bruke push-up/flere bh-er/sminke på puppene(ja), osv enn det er med hair exstentions/rettetang/sminke. Altså, vi gjør jo ting som dette for å se og ikke minst FØLE oss bedre. Og dersom noen vil gjøre såpass med utseende sitt at man ikke ligner på seg selv lenger, – la det være. Viss personen føler seg bra er vel det alt som teller? 🙂 og som tuva skrev nederst, puppetriks kan fort bli oppdaget, og det kan vere litt flaut.. men folk jukser, og sånn er det. Lenge leve presset om å se perfekt ut til en hver tid 😉

    7. Emmaa ! :- D smarteste kommentaren jeg noensinne har sett på en blogg! Tenker akkurat det samme selv. Er ikke extensions juks da liksom? Det kan jo fort oppdages det også 😉 Du har så rett! Bruker selv Bomb shell bh-ene fra Lindex, perfekte ! 🙂

    8. jeg liker at du er straight forward og ikke er flau over det! nyttig innlegg i festsesongen også 😀
      men serr du kan da ikke mene at du har små pupper?! jeg så bildene av deg i innlegget under fra badstuen og du ser superbra ut! du er min nye inspirasjon. sånn kropp vil jeg ha!

    9. Bra innlegg! Skulle ønske jeg hadde myyye mindre pupper.. Så alle dere over heldig, be proud! (Kanskje det jeg skulle si til meg selv hehe) but trust me! Når de blir så store som mine er dem bare i veien, får nemlig ikke kjøpt BH eller bikini i vanlig butikker. Og ofte passer ikke kjoler osv, som har glidelås i siden. Men det hjalp å trene dem litt mindre, selvom det tok langt tid før de faktisk ble “bittelitt” mindre 🙂 Så samme om du kjøper slik BH eller tar på deg sparkel i trynet, det blir jo det samme. Vi gjør det for å se fresh ut! 😉

    10. sliter litt med små pupper jeg også , syns jeg selv. For eksempel på dansing så tok jeg av meg bh’en for å ha på dansedrakt. Da holdte de opp bhen min å sa ” Se så små pupper hun har!!”. Halo , jeg går bare i 8 ? Så jeg bruker å kjøpe push-ups , men da sier alle at det er teit å kjøpe seg det bare for å få større og mer sexy pupper for å vise meg for guttene ? Lol ,jeg vil jo bare ikke bli mobbet for de små puppene mine..

    11. Emma: kan vel si at jeg mener det samme om extensions som jeg mener om ekstremt pushup/2 bher 🙂 jeg tror det beste er å bare godta seg selv, blir vel litt slitsomt i lengden om man må feste på løshår og presse opp puppene så man nesten ikke får puste hver eneste man skal føle seg bra? men om det er den eneste løsningen for å få selvtillit, kjør på! 🙂 men jeg tror ikke det funker i lengden, etter min mening.

    12. Selv har jeg ganske store pupper, men skjønner overhode ikke hva som er galt med og bruke pushup-bher vis man har små pupper. De er laget for en grunn, for at de skal brukes.
      Digger deg Tuva!

    13. har en fra cubus, de med leopardmønster, men derjeg bor (ikke så langt fra tromsø) er det fan meg “tabu” å bruke push-up. De fleste venninnene mine sitter på skolen og kritiserer bomb-shell og alle som bruker det. Selvfølgelig sier jeg meg enig, de fleste er vell enig med sine beste venner? Uansett, jeg får jo aldri brukt den fordi alle tror jeg hater push-up..
      Jeg har dritsmå pupper, går i 10. og bruker 70A og de passer jeg såvidt i cupen.. hjelp?
      Stå på, stor inspirasjon at du er så ærlig om bruk av push-up bh! Noen som har tips om hvordan jeg kan skjule bh’en eller noe?

    14. Jeg føler alle rundt meg har så fine å perfekte pupper, mens jeg har småe og ja .. Og bruker jeg pushup ser jeg bare it som en flodhest ..

    15. mee: Synes ikke du skal være flau over det, eller skjule det. Herregud, for noen vanskelige venner du har, hehe. Bare stå frem og si det som det er, hvorfor skal man ikke få bruke push-up? Er jo akkurat det samme som at man bruker sminke og løshår – nemlig for å føle seg bedre!

    16. Har den svarte phus-up’n på bildet over! Den change’a faktisk livet mitt, slipper liksom å føle at jeg har så jævla små pupper. Men fortsatt bare to av mine nærmeste venner som vet at jeg bruker det. Alle andre er så jævla nazi mot phus-up, haha true story! btw, elsker bloggen din! Du er kjempe innspirerende for meg, og du gjør hverdagen min så mye lettere :))

    17. Jeg selv har en fra cubus. Har lyst på flere, men her jeg bor er det tydeligvis “galt” å bruke mye push-up, noe som gjør det flaut. Jeg har ganske små pupper, og har vanskeligheter for å få kjøpt passelige bh-er. Mest fordi jeg trenger 65c, noe bare cubus har og her jeg bor har de bare cubus, haha.. Jeg må jo også ha svømming annenhver uke (går i 10’ende), så er jo bare pinlig når alle ser at puppene går fra store til kjempesmå.

    18. “Bare litt synd at man selv og en eventuell partner blir så skuffet når man tar av seg BH’en 0.o “, hahah! dette har jeg følt før! jeg bruke bomb shell, og push up bhene fra H&M, men alle tror jeg bruker C, og D, når jeg egentlig bruker 75B. Push up kan gir stor effekt, for å si det sånt!

    19. Haha, begynte å le av den første setningen! xP
      MEN det er ditt valg å skrive om dette Tuva, så det respekterer jeg ; D

    20. Hei Tuva! Syntes det er flott at du skriver et slikt innlegg og gjør slike temaer mindre tabu.
      Du er et forbilde for så mange jenter. STÅ PÅ!

    21. Bra fyfaen! :O
      trodde nesten jeg var helt alene i denne verdenen :O
      Ty for opplysningen btw, du er nydelig <3

    22. Jeg har ingenting imot at andre bruker det, men jeg prøver å bruke minst mulig “juks” når det gjelder mine egne pupper, i og med at jeg egentlig ikke har noe særlig å skryte av på den fronten 🙂

    23. Ah, random kommentar paa gammelt innlegg. Men.
      Jeg er stuck i USA, og undertoyet her suger. Lette etter den paa hm.com, men finner den ikke. Har du link?

    24. Om en gutt blir skuffa når du tar av Bhen, så er han ikke bra nok for deg… : – )
      Har dem selv, men har blitt helt avhengig! Synd de ikke har i 75D, siden det er den str. jeg bruker. Så må bruke 80C som egentlig er for lite… men jeg føler de ser små ut uten push og føler meg liksom ikke helt konfertabel.. litt dumt : s

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg