Jul på hytta

Hei mine kjære ♥

Hvor skal man starte etter så lang tid? Har tross alt knapt gått en uke siden sist, men føles så merkelig med så “lang” pause fra bloggen når man er vandt med å ha bloggen i tankene dagen lang ellers, men selvfølgelig veldig digg også. Skulle egentlig bare ta meg èn dag pause siden jeg hadde så mye å gjøre akkurat den dagen, men den siste uka har vært utrolig stressende. Trenger vel egentlig ikke forklare hvorfor? Jul er stress, men nå kan jeg endelig senke skuldrene og la julestemningen synke inn. Ikke at jeg har så veldig mye valg akkurat NÅ!

For akkurat NÅ er jeg på hytta! Noen som husker at familien min har ei hytte? Ikke? Nei, hadde nesten glemt det selv. Har tross alt ikke vært her siden sommeren. Siden sommeren har de pusset opp kjøkkenet, malt både det ene og det andre, fått alt av møbler på plass, pyntet osv. Er blitt skikkelig fint og hjemmekoselig her! Hytta vår er utrolig fin og koselig, men digger ikke å være her. Merkes at jeg ikke er ordentlig “voksen” enda, eier ikke ro i sjela og er alt for glad i å være der hvor ting skjer. Men nå er det jul, og da SKAL man slappe av med familien – og da er det ingen bedre plass å være enn på hytta ♥

Gleder meg til julaften i morgen (eller i dag, da) her på hytta med familien! Er spent på hva som gjømmer seg under juletreet til meg i år!! Har faktisk ingen forventninger eller forhåpninger, for har aldri sagt konkret hva jeg ønsker meg. En spennende julaften for en gangs skyld!


Gavmild familie er vi i allefall! Men tror ikke det er så mange pakker til meg i år, for får ikke fra noen venner, siden jeg har avtalt med alle sammen at det bare er tull og tøv når vi heller kan finne på mye annet morsomt sammen for de pengene. Mye lurere, synes jeg!


Prøvde meg på selvutløserbilder, men dere ser nå haha! Dere skal få se det savnede trynet mitt i morgen, vel og merke etter at det har fått en veldig nødvendig gjennomgang av sminkepungen!

God natt og god jul så lenge ♥ 

53 kommentarer

Siste innlegg