Julekos med bh

Man blir visst bra sliten av gaveåpning og alt for mye mat i magen, så jeg sovnet på sofaen rett etter jeg postet siste innlegget. Ble vekt av lillebroren min, og da var det selvfølgelig umulig å få sove igjen. Så nå skal vi spise enda mer godt, se på film og kose oss – hvis vi finner ut hvordan man ser film på en Wii.. 

Mange av dere (litt yngre lesere, vil jeg tro) har etterlyst bilder (og litt info??) av/om Bernt Halvor her på bloggen, så i dag er lykkedagen deres! Trengte faktisk ikke spørre to ganger om han ville stille opp på bloggbilder, han som vanligvis er så bloggsky! Men fikse håret først, det måtte han selvfølgelig, hehe. Så litt info: han er 14 år, blir 15 i mars, går på taekwon-do, han sier han liker å være sosial, være ute, game og selvfølgelig liker han jenter 😉


Må selvfølgelig erte han litt, han synes jeg er så teit. Men vet at han egentlig synes jeg er kul :-))


Haha, han fikk TRE like bukser!!


Denne filmen hadde vi tenkt å se, men ser ut til at Bernt Halvor ikke klarer å håndtere en Wii…… 0.o

Snakkes i morgen, puser! Da skal dere få se gavene, tror jeg. Har ikke bestemt meg enda om jeg skal vise de på bloggen eller ikke. I morgen skal jeg også være sammen med lillesøsteren min, Jordild, det blir kos! 

79 kommentarer

Siste innlegg