Julegavene jeg fikk

God kveld ♥

For en deilig dag! Sov lenge i dag, veldig lenge! Sov så lenge at jeg faktisk ikke har rukket å gjøre annet enn å spise middag og spille spill. Absolutt enig heter spiller, veldig morsomt både for familien og hvis man vil ha et litt morsommere vorspiel! Blir ingen besøk av Jordild i dag, så får heller ta det i morgen. 

Under ser dere bilder av noen av julegavene jeg fikk i år. I tillegg fikk jeg en del penger, gavekort, klær, forskjellig dill dall osv, orket ikke ta bilder av hver minste ting. Fikk ingen “store” gaver i år, for ønsket meg penger så jeg kan kjøpe meg Mac på nyåret. Liker egentlig best å kjøpe slike ting selv, faktisk. 


Fikk kamerastativ av lillebroren min! Veldig nødvendig for oss bloggere, nå mangler jeg bare en selvutløser fjernkontroll. Like mye julegave til han selv som meg, hehe. Maser jo på han daglig om at han må ta bilder av meg til bloggen, så nå slipper jeg å være avhengig av han. 


Tre filmer. Skal nok ha nok av tid til å se de i romjula, kan jo blogge om min mening om de, om noen ønsker det? Og ja, vi fant forresten ut at det ikke gikk ann å se film på Wii..


Tre sminkevesker


Fine skoene jeg har ønsket meg!


Fikk snus hos julenissen, snill og kul nisse ♥


Denne gleder jeg meg til å bruke hjemme, kommer til å bli MYE brukt! 

Er egentlig litt kjedelig å blogge disse dagene. Går jo bare rundt i koseklær, håret oppsatt og sminkefri. Er jo sånn det skal være! Gidder ikke sminke meg og kle meg fint for bloggen sin skyld, det gjør jeg (faktisk) alle dager ellers. Hadde det ikke vært for bloggen, hadde jeg nok vært MYE mindre jålete! Noen tips til hva dere vil jeg skal blogge om de neste dagene? 

76 kommentarer

Siste innlegg