Endelig er bloggen fin igjen


NYTT DESIGN, JIPPIIII!!!
Endelig ser bloggen min fin ut igjen, etter mye tull og tøv med header og fargekoder. Heldigvis ville Rikke hjelpe meg med å få en fin blogg igjen, og jeg er såå fornøyd – tusen takk, Rikke ♥ Det er Rikke som har laget Therese/Tcmn sitt design også, og Therese sitt er også helt fantasitsk fint! Rikke er kjempeflink, og veldig effektiv og nøye med arbeidet! 

Alle vet jo hvor viktig det er at en blogg ser fin ut, det gir hele førsteinntrykket til leserne, og i veldig stor grad påvirker lysten til å lese videre. Så mitt råd til dere som har lyst på flere lesere, er å først og fremst skaffe dere et fint design. Rikke lager kjempefine design for bare et par hundrelapper, varierer litt alt etter hva du vil ha. Priser og slikt finner du her


Som dere kanskje ser er det disse bildene som er brukt i headeren. Kjolen skal dere få se mer til så snart jeg kommer hjem fra hytta!

– Så hva synes dereee?

45 kommentarer

Siste innlegg