Slasken

God kveld ♥

Det er som regel på kvelden jeg våkner til liv, derfor har dere ikke hørt noe fra meg tidligere. Har bare spist mat og ligget foran TV-en hele dagen. Har egentlig syntes litt synd på meg selv for at jeg fortsatt er stuck på denne hytta, før jeg så på nyhetene at stormen Dagmar har ødelagt hjemmet til flere mennesker her i landet. Så i grunn er det ikke veldig synd på meg, men vi ungdommer – og folk generelt – har det med å syte over helt unødvendige ting. 

I dag kom broren min, fruen og tantungen min hit. De bor i Stavanger, så det er ikke så ofte vi ser de. Veldig koselig å se de igjen! Men om Karen gidder, kommer hun og henter meg i morgen, så da skal jeg hjem til kjære Tromsø ♥ Hope sooO!!


Fikk noen spørsmål om skoene jeg fikk i julegave, de er fra Din Sko og koster 399 kr. Jeg vet det fordi jeg var med da Karen kjøpte de til meg, hehe. 


Er så jææææævlig lei av å gå sminkefri og i slaskeklær. Føler meg skitten! Er heller ikke så morsomt å blogge da. 

37 kommentarer

Siste innlegg