God morgen

I går gjorde jeg ingenting, så gadd ikke blogge om ingenting. Eller jeg så siste Harry Potter-filmen for andre gang, og det både skjærer og varmer i hjerterota mi like mye hver gang jeg ser eller leser Harry Potter ♥ Det er SÅ trist at eventyret er over. Jeg har fulgt Harry helt siden jeg var liten, forguder J. K Rowling for å ha laget en så fantastisk og nøye gjennomtenkt serie!

Våknet av meg selv i dag, er helt i sjokk. Så har hatt tid til å både spise frokost og ta morgensnusen min i fred og ro. Rekker også å sminke meg før skolen, noe som skjer.. Aldri! 


Har flyttet tilbake til gjesterommet. Tommi (broren min), fruen og tantungen min låner rommet mitt denne uka. De er på besøk fra Stavanger. Så dere som lurte på hva jeg skulle gjøre i Stavanger; skal besøke de!


Ååå, skolesekk har savnet deg………….

Skal sminke meg nå, snakkes sikkert på skolebenken. God morgen!

69 kommentarer

Siste innlegg