Plutselig veldig populær

Litt (VELDIG) sent nå, men får alltid så mye å gjøre rett før jeg skal legge meg. Facebook blir plutselig dritspennende på kveldstid, folk vil plutselig snakke med meg liksom. Plutselig er jeg poplær, og det må man jo bare nyte og utnytte så lenge det varer. Så må jeg innrømme at jeg er LITT skuffet over at han jeg egentlig vil snakke med, overser meg eller hva det er han prøver på. Tosk!

Nå som jeg ikke har rommet mitt (Igjen. Hater at jeg må lide når vi får besøk. Grunnen for at jeg må sove på gjesterommet, og ikke gjestene, er fordi det kun er ei enkeltseng på gjesterommet) må jeg finne frem klær til dagen etter, på kvelden. Ganske så lurt i grunn, tror jeg skal fortsette med dette fremover. Ofte ender jeg opp med den tykkeste, kjedeligste genseren bare fordi jeg er alt for trøtt til å tenke ut et antrekk om morningen, og fordi det er det som frister mest der og da. 

Morgendagens antrekk (skal vel klare og ta bilder med de på i morgen):


Jeg vet ikke hvorfor jeg liker å gi dere lesere et inntrykk av at jeg er stygg, men av og til føler jeg bare for å bevise ovenfor dere som synes jeg er perfekt og verdens peneste – at jeg ikke er det. Believe it or not!


Denne sengeposituren med hånden foran trynet og med lite klær er jo et must her på blogg.no i ny og ned. Er dere ikke enige?

85 kommentarer

Siste innlegg