Resultat

Både døgnrytmen og “vinterdepresjonen” er helt ute av kontroll. Disse neste månende; januar, februar og mars er så utrolig tunge, spesielt her oppe i Nord-Norge hvor vi har mørketid. Er lyst ca. 1 time om dagen, og da er vi på skolen. Når jeg kommer hjem fra skolen er det bekmørkt, føles ut som at det er kveld. 


Så powernapene mine er hellige haha! Her er Tommi, broren min som er på besøk (han er fosterbroren min, for dere som blir å spørre om det).

Var som dere vet og klippet håret mitt i går, hos Centimeter Frisør. Ba frisøren om å tynne det ut masse og klippe bort alt som var slitt. Ble KJEMPEFORNØYD! Føler meg 10 kg lettere, håret ser mye mer velstelt ut, mye lettere å fikse håret! Tror jeg blir å gå med håret løst mye oftere enn før. 


Før-bilde. Her ser jeg ut som Gygrid bakfra. 


Med og uten blits. Ble kanskje litt i det tynneste laget nederst? Men det vokser seg til.

– Hva synes dere? 

61 kommentarer

Siste innlegg