Nye sko – Nelly 2#

Hei!

Hater meg selv ganske ofte! Jeg er faktisk helt ubrukelig. Etter juleferien har jeg ikke klart å få på plass noen gode rutiner i hverdagen, verken når det kommer til søvn, skole, trening, kosthold, pengebruk – alt er kaos. Dagens trenings – og bloggplaner gikk i vasken, da jeg (igjen..) klarte å “powernap’e” i 4 timer etter middagen. Skulle egentlig sove i 30 minutter, hadde på vekkeklokka – men neidaaaaa. 

Men begynner heldigvis å bli lysere ute, og DET gleder mitt hjerte! Blir så mye mer opplagt, og ikke minst så kan man ta fine bilder ute! Det gleder både mitt hjerte og bloggen. 

Her har dere del 2 av skoene fra Nelly. Glemte selvfølgelig 1 par, men gidder rett og slett ikke røyse meg igjen. De får dere se sammen med kjolene jeg kjøpte – som dere får se i morgen. 


Skoene finner dere her


Skoene finner dere her


Skoene finner dere her – heheh ups, klarte ikke velge farge 🙁


Skoene finner dere her – Disse har jeg ikke bestemt meg for om jeg vil beholde, hva synes dere?

– Hvilket par likte du best? 

68 kommentarer

Siste innlegg