Ute i lyset

Heii babes!

Akkurat kommet hjem fra skolen, ligger bare på sofaen og venter på å få servert middag. Synes skoledagene bare blir tyngre og lengre for hver dag, og det hjelper ikke på humøret at det føles ut som at det er sent på kvelden når jeg kommer hjem, på grunn av mørket. Skal heretter prøve og ikke klage så mye om trøtthet, latskap og skole på bloggen, selv om det er det eneste dagene mine består av for tiden, føler jeg. Må prøve og finne frem litt positivitet og motivasjon, for nå er det veldig lenge siden jeg har vært så slappfisk som jeg er nå. Skal gjøre mitt beste for at det ikke skal gå utover bloggen..Håper dere holder ut med meg!

Men det går heldigvis mot lysere tider! Nå har vi faktisk et par timer på dagen hvor det er lyst, så jeg og Mariell måtte ut å ta litt bilder i lyset, med Fredrik som fotograf! Høhøø


Alle klærne er fra Bik Bok + armbåndet. Smykket er fra h&m. 


Behind the scenes..


Elsker disse skoene, som er fra DinSko! Ikke så sykt behagelige å gå i, men man må faktisk lide litt for skjønnheten. 

78 kommentarer

Siste innlegg