Helt uventet

Sovnet av rett etter jobb, var helt utslitt. Godt å legge seg litt tidlig selv om det er helg.

Fikk også en forferdelig nyhet i går, slike ting er så vanskelig å finne seg i og forstå. Tre menn omkom i bilulykke i Lavangen i går kveld – èn av de er sønnen til noen nære familievenner. Å miste noen så brått er forferdelig tragisk, i ene øyeblikket, helt uventet… Får du en telefon om at din sønn eller bror borte. Snur verden helt opp-ned for en familie, venner og kjente på et blunk. Skulle ønske jeg kunne tatt bort smerten de som står igjen har nå, det kan jeg ikke, men tenker veldig mye på dere. 

Jeg vet ikke årsaken til ulykken, men bilulykker generelt skremmer meg og får meg til å passe på når jeg sitter i en bil andre kjører. Bruk alltid bilbelte! Og man skal ikke være redd å si ifra hvis man synes føreren kjører for fort, sitter og skriver melding eller gjør andre ting som er uforsvarlig – jeg sier alltid ifra hvis jeg føler meg utrygg, tro meg! Mange av mine kompiser som har fått seg en skjennepreken av meg.

Fikk ikke til å laste opp bilder, hmm. Men skal på en liten bytur nå med mine fine søsken, Bernt Halvor og Marlene. Snakkes når jeg er hjemme ♥

87 kommentarer

Siste innlegg