Kjolene fra Nelly

Holaaa!!

Karen og Mia har vært her en snartur på besøk, bare for å si hei og rote litt i klesskapet mitt. Trivelig -.- Neida, joda. De hjalp meg med å ta bilder av kjolene jeg bestilte for litt siden fra Nelly, så litt til nytte var de i allefall, hihii. Karen stod også modell, sånn at jeg slapp å presse på meg alle. Så hvis noen skal kalle kroppen min for noe negativt ut ifra bildene under, så kan jeg bare fortelle med en gang at da må det være Karen som er avbildet. Jeg takker forresten på Karen sine vegne for alle fine kommentarer på sangvideoen hennes, tror hun setter pris på det ♥ 

Har ikke orket å finne frem linker.. Skal jeg gjøre det? Si ifra om dere vil det, så kan jeg gjøre det for deres skyld. Var ikke superfornøyd med alle kjolene, så 2 av de går nok i retur. 


Denne har jeg i xs, men synes den var veldig stor i størrelsen, så den skal jeg nok sende tilbake. Orker ikke ta vare på kjoler som ikke sitter perfekt, føler meg ukomfortabel da. I tillegg tar de plass jeg ikke har til overs i klesskapet.  


Denne blir veldig fin til sommeren, så den skal jeg beholde.


Glidelåsen er fucked, så den må jeg returnere uansett. 


Denne likte jeg veldig godt, den beholdes!


Denne skal jeg også beholde.

– Hvilken likte du best? 

75 kommentarer

Siste innlegg