Rutiner

Holaa! Elsker døgnrytmen min for tiden. Sovnet med en gang jeg kom hjem fra jobb i går, så våknet jeg av meg selv i morgest. Slik har det pågått i en uke, håper det varer! Det er så deilig med rutiner. 13 dager uten nikotin har jeg også vært, og DET er jeg utrolig stolt over!!! Men enda vil jeg ikke tørre og påstå at jeg er sluttet å snuse, det er litt for tidlig, for kjenner fortsatt snussuget! Men jeg har troa!

I dag skal jeg og Raade på middagsbesøk hos broren min (Espen), dama og ungen (Lucas, tantungen vår på snart 1 år), det blir så koselig ♥ Gleder meg til å se de igjen. Håååper jeg får poste bilde av han på bloggen så dere får se, for det har jeg nemlig ikke fått lov til tidligere.. 🙁


Potetskruer til frokost anbefales, både godt, lettvint og sunt 🙂 

47 kommentarer

Siste innlegg