Vinn fargelinser

Siden jeg digger dere, har jeg fikset et samarbeid med Lensstore sånn at èn av dere kan vinne ett sett med fargelinser fra nettsiden deres. Det er kult?? Jeg har alltid ønsket å prøve ut fargelinser, og nå får jeg endelig sjangsen selv. Jeg får tilsendt både blå, grønn og brun (selv har jeg mørkegrønne øyne, med litt brunt i).  

De har et kjempestort utvalg, mange flere farger enn vist på bilde. Tok printscreen, så det var ikke plass til alle sammen.

For å være med i konkurransen:
Gå inn her og trykk “liker” på facebook-pagen min (om du liker fra før er det jo null stress)
– Gå inn på Lensstore og velg ut hvilke fargelinser du ønsker. Utvalget finner du her!
 Legg igjen en kommentar med link til fargelinsene du ønsker OG mailen din

Om dette blir en populær konkurranse, skal jeg få ordnet sånn at jeg kan dele ut enda flere! Lykke til ♥ 

1225 kommentarer

Siste innlegg