BrownBimboBlogBitch

HAR FARGET HÅRET MØRKT IGJEN!!! :)

Etter all hjemmestripingen har håret mitt blitt seende ut som et stort fargekart med all verdens farger. Blondt, brunt, rødt, oransje osv. VELDIG PENT JA! Så bestilte meg frisørtime i dag, planen var å stripe det, sånn for å få en jevnere blondfarge – men da jeg kom dit spurte frisøren hva jeg ønsket å gjøre, og da sa jeg “Enten stripe det lysere eller farge det brunt, du kan få lov å bestemme”. Og da ble det brunt, hun var ikke i tvil om hva hun mente ville kle meg best, og jeg må si meg helt enig! Ble suuuperfornøyd, føler meg endelig som meg selv igjen. Hadde nesten glemt hvordan det var å være meg selv… 


Før. Så mye verre ut i virkeligheten! :s


BrownBimboBlogBitch ♥ BBBB ♥


Er på besøk hos Mariell nå, hihihi.

Så dere fikk viljen deres til slutt, brunette foreverrr :)

70 kommentarer

Siste innlegg