Tuva hjelper en venn

Hei alle Little Tuvas, dette er Kjetil – The Giant som kommer med et lite gjesteinnlegg.

Nei, jeg har ikke hacket bloggen til Tuva for å få gratis selveksponering, hun simpeltheten ville hjelpe meg med jeg snart skal fortelle dere om. Dere skjønner, for oss i denne rare bloggbransjen, er det noe kult som heter Blog Awards. I løpet av de siste månedene har det vært en periode med nominasjoner, semifinalister og i dag ble finalistene annonsert, og vet dere hva? Jeg er en av dem!

Kategorien jeg er finalist i er Årets Gatemote og hvor ålreite hadde ikke dere vært om dere stemte på meg? Lover at Tuva vil at dere skal gjøre det. Ikke sant Tuva? – Tuva: “Ja”. Klikk dere inn HER og stem på The Giant som Året Gatemoteblogg!

Hvis jeg tilfeldigvis vinner, så skal jeg be Tuva om å kjøpe gave til hver og enkelt av dere. Hadde ikke det vært noe?

Over og ut!

– Kjetil

 

47 kommentarer

Siste innlegg