Sterk

Hei snuppeeeerr!! Har døgnet i natt (orker ikke en gang nevne hvor idiotisk det er.. vel, gjorde kanskje akkurat det, da), så dro på SATS med en kompis. Lover dere, bicepsen min har aldri blitt kjørt så hardt før, akkurat nå dirrer den!! Meget fornøyd med meg selv, og likte spesielt godt at han (vennen min) ble imponert over hvor sterk jeg er  ;) Jeg pleier å fortelle folk at jeg er sterk, men er liksom ingen som tror jeg, før de får se det?! 0.o


Verdens søteste topp!!


Superstoka på skolææææ ;););) Men, adjø da!

223 kommentarer
    1. Hehe, jeg har óg døgna før.. det er helt forferdelig, og trening er vel ikke det smarteste å gjøre! Men du er flink du, Tuva 😀 Stolt og sterk pia!

    2. Kunne du kansje lagd et innlegg om hvordan du trener magen osv.? Ble veldig motivert til å begynne å trene av bloggen din skjønner du 🙂 Når du blogget mye om trening før 🙂

    3. detter den som skreiv ad eg likte videoen diin og tcmn og du kan du lese disse på ein video den vill eg se eg er 9 år og heiter elida ♥♥ 🙂
      og du er verdens fineste

    4. Hei <3 Jeg så i forige innleg om piersingen eller hvordan det skrives og så tenkte jeg kunne spørre deg om spørsmål om den siden du har og veit vel en del? Jeg har veldig lyst på en selv, men så kommer mamma inn i bilde og nekter. Hun er for redd for at jeg skal få betenelse,sår,arr osv, men går det ann å ungå det osv?

    5. du er så pen! digger stilen din 🙂
      har du mørkblondt hår til vanlig (eller født med) eller er du ren brunette?

    6. Hei Tuva! Vet at du går på Service og samferdsel, og vi som er født i 96 skal søke snart på vgs! Lurte derfor på om du kunne skrive et innlegg om hvordan det er å gå der osv.. du har jo litt erfaring:-) Jeg er usikker om jeg skal ta SogS.. 🙂
      håper du kan gjøre dette, så hadde det vært veldig til hjelp ! 🙂

    7. Elsker toppen din sykt <3 Elsker bloggen din også <3 Du ser strek ut det er mange i klassen min som ikke ser sterke ut men de er sterke 😉

    8. Hei Tuva!
      Har følgt bloggen din lenge nå, og har merket at du er veldig glad i å trene. Du har en utrolig pen kropp, jeg er så sykt misunnelig! Så jeg lurer på hva du gjør på treningssenteret? Hva fokuserer du på? Mage, rumpe, lår? Og hvor lenge er du der daglig?
      Og sist: Hva er det du egentlig vil oppnå med det? Stram rumpe, bieceps, lårmuskler?

    9. skjer med at du ikke klarer å blogge da?
      Skam at du ligger på topplisten og får penger for ingenting

    10. skjer med therese??:S har hun ikke lært av forrige gang bildene hennes ble missbrukt? Liker bloggen din kjempe godt tuva 🙂

    11. HeiHei. Jeg syns du ser veldig flott og trent ut. Så jeg lurer på om du kan lage et innlegg hvor du forteller hvor mange dager og timer i uka du trener, hvor mye styrke og kondisjon. Også om du kunne skrive hvor lenge og ofte du tøyer..:) ??

    12. Ikke for å klage, men nu har du vært litt langt nede på topplisten, og så når du endelig kommer opp der du var, så tar du en lang bloggpause.. I og med at du sier at bloggen din er jobben din, burde du kanskje prioritere den litt? Vet at du har et liv utenom bloggen, var ikke meningen å klage, var bare ett tips! 😉
      Elsker bloggen din! <3

    13. æ veit du har ei fritid utnom bloggen men æ like å følg boggen din men e litt kjedelig når du aldri blogger

    14. Hei, fin blogg du har! 🙂
      Jeg har en bra måte for deg å få ekstra lesere på! Lag ett blogg innlegg hvor du skriver at brukerene kan vinne en I pad 2! Du går inn på min blogg/url og deltar i trekningen. Da får du oppgitt en adresse som du kan spre videre til venner og bekjente. Og for hver person du får til å delta så øker sjansen din for å vinne betraktelig!!
      Lykke til! 🙂
      Det anbefales virkelig å lage blogg innlegg! Jeg gjorde det i den siste trekningen de hadde og jeg vant da en Iphone! :-)!!

    15. Du må blogge mere, når du blogger så gjør du det så utrolig bra. Da er du til tider bedre enn tcmn. Så pliiiiiz begynn å blogg igjen ! 😀

    16. Heei <3
      Fin genser ;D
      Men jeg kikket gjennom litt gamlere innlegg også så jeg at du bodde i fostehjem ...
      HVORFOR DET ?

    17. skejr me at du aldri e me Therese lenger? du feste kje me na heller..
      e dokk forsatt bestevenner ?
      Dere fester ikke sammen heller? og går dere på samme skole ?
      btw: om therese går i klassen te karen?
      og ka e bloggen te karen?

    18. Hei, ! Ja, eg har fullt denne bloggen, fullt opp ! Men kvifor er du aldri med THERESE lenger?? er dere ikke venner? Veldig dumt, det.. !
      Btw: Elsker den genseren , jeg har den også 🙂 <3

    19. æ klikkke MONGO om du ikke blogge snart!!!! DU MÅ BLOGGE æ e så KEEEN på å lese!! biggest blogg fan eveeeer

    20. synes det er litt rart at hvis du ligger på topplisten og så har du ikke blogget på tre dager. Får ikke dere betalt ? Alle andre bloggere blogger hver eneste dag.

    21. Jeg digger deg og jeg digger bloggen din. Som oftest. Du tar alt for mange “pauser” uten å si i fra, og jeg er sikker på at det er utrolig mange andre der ute som fortjener denne plassen mer enn deg. Du blogger nesten aaaldri, og du bør skjerpe deg hvis du fortsatt vil ligge på topplisten!

    22. Sorry meg Vilde.. Men jeg tror ikke Tuva har valgt å være på topplisten selv.. Hun får gjøre som hun vil og ingen kan kreve at hun skal blogge eller si ifra når hun tar “pause”. Sett deg i hennes situasjon.

    23. Hei!
      Vil bare si at dette er siste gangen jeg leser bloggen din, jeg orker ikke å lese bloggen din når du ikke skriver noe! Du må søren meg ta å blogge litt, du som er toppblogger å greier! Kjenner jeg blir litt opgitt når småblogger som ikke får penger eller kanskje ikke har folk som leser bloggensin sin oppdaterer hver jævla dag, og du som har mange tusen lesere, får penger o.s.v. ikke orker å blogge, eller bare “glemmer” av at du har blogg.
      Dette blir for dårlig. _Hilsen meg

    24. Faen, slutt å klag så jævlig på at hun ikke blogger. Det er jo faktisk ikke hennes sin feil at hun er på topplista, det er jo dere som leser den sin feil. Dere må da kunne respektere at hun kanskje har en dårlig periode, og ikke føler for å blogge for dere hele tiden?

    25. greit nok at du har andre ting å gjøre, men jeg synes i det minste du kan si ifra at du ikke kommer til å blogge de nærmeste dagene istedefor å bare plutselig bli “borte”. du har gjort det kjempeofte i det siste. liker bloggen din veldig godt, ikke misforstå. jeg håper bare du kan begynne å si ifra til leserne dine

    26. herregud, må le av dere som maser sånn på at hun må blogge! La henne leve sitt eget liv da, og hvis hun ikke orker, har tid osv. er vel det egentlig ok? Slutt å klag så jævlig og tenk litt. Dessuten, det er leserne som velger at hun ligger på topplisten, så ikke sitt hjemme og forvent at hun skal blogge hver eneste dag… Ja, hun har ikke blogga på 4 dager, men hva gjør vel det? Dere har vel et bedre liv enn å sitte og klage over at hun ikke blogger? herregud, skjerp dere a…

    27. Ja, greit at det er hennes blogg, og hun kan ikke selv bestemme å ligge på topplisten osv. Men når hun har så mange lesere, noen som kanskje gleder seg til nye innlegg, og som følger bloggen, så kan du, Tuva, si ifra når det kommer en pause. Om du sier at du har bloggfri en periode, er jeg sikker på at mange forstår det. Så slipper det og å hagle inn med frustrasjons kommentarer når du ikke gidder skrive noe. Og det har jo skjedd flere ganger at du bare blir borte i flere dager, uten å gidde si fra til oss lesere.

    28. Hei 🙂 digger deg og bloggen, men jeg lurer på noe:
      Er det på grunn av at Therese “dumpet” deg at du ikke har blogget? Tipper alle lurer på dette spørsmålet !

    29. Jeg bli flau av å se alle som maser på om hun kan blogge snart! Ja, hun kunne sagt i fra at hun tok en pause, men hun får velge selv, ingen kan tvinge henne til det uansett 🙂 La nå jenta ha den pausen hun vil! : )

    30. Jobber Karen på notabene? Isåfall tror jeg jeg betalte en liten bamse jeg kjøpte der, hos henne. Hun ligna sykt på Karen. Men jeg er nok alt for sjenert til å spørre, he he.

    31. jenter,jenter!! ro dere ned,alle sammen!
      Så? Tuva har ikke blogget? Kanskje det er pågrunn av personlige ting som vi ikke skal blande oss borti? Kanskje hun er på en tur? Kanskje hun trenger en pause? Så hva det enn er så synes jeg vi alle skal respektere det,men noen av dere klarer aldri å holde den store kjeften deres med å finne på allslags tull å skrive og finne på noe rykter som egentlig ikke er sanne. Unnskyld meg,men det er rett og slett tragiskt,synes jeg! Tenk om det hadde vært akkurat DEG!

    32. Herregud ro dere. Jeg skjønner at Tuva ikke orker å blogge hver dag, hun har et liv hun også. Ikke forvent at hun skal blogge hver dag. Synes du blogger kjempebra Tuva. La no jenta ha en pause om ho vil! La ho leve live sitt, digger deg 🙂 Mn si ifra når du tar pause <3

    33. stakkars jente! la henne leve a… dere trenger ikke klikke helt for at hun har annet å gjøre enn å blogge 24/7!
      skjønner deg godt, tuva.

    34. blir flau på dokker som klage sine vegne..dokker skjæm me så dårlige argument at æ blir lei mæ. la hu vær, det e itj sånn at hu velge skjøl å vær på topplista. at hu *må¨* blogg oftar e bare bullshit, i motsettning te dokker som bruke livan dokkers på å klag, har hu et liv om dagan annja enj å blogg. hu har sekkert ein grunn å, sett dokker skjøl i hennes posisjon. å bare for å ikke virk som ei sur ei, slenge æ me et smilefjes og 🙂

    35. ÅGUDFADER!
      Tuva har et liv, hun gidder da faen ikke å blogge hvær bidia dag for at dere skal lese det, klapp igjenn laptoppen og skaff dere et liv!!
      —————————————————————–
      Du er utrolig søt Tuva <3

    36. Shit, er du død?
      Du skrev jo på facebooksiden din: “ut å øvelseskjøre for første gang 🙂 trur det blir å gå dritbra!! (men hvis ikke, så vet dokker i allefall koffer æ ikke blogge)” …
      Blir redd her jeg sitter ! :O ♥

    37. hah, blir litt tett og klage på at andre klager folkens… men haha her sitter jeg og klager på andre som klager på de som klager på tuva.. surr 😛

    38. jævlig chill jobb!!!! Skulle ønske jeg kunne få penger av å ligge i sengen å sove <3 høres godt ut!! mmmmmm

    39. Hei! Har du sluttet å blogge eller?
      Det har ikke vært noen innlegg på mange dager!
      Jeg vil ikke kritisere deg eller noe asså!
      Du er en super blogger <3
      Håper det kommer flere innlegg snart da! <3

    40. Til dere som maser; Livet er preget av uforutsette handlinger. Slutt å mas om at hun må blogge. Det kan ha skjedd noe alvorlig, og det eneste dere tenker på er at hun må blogge mer og si i fra når hun tar pauser. Hva om hun ikke er i tilstand til å si at hun ønsker å ta en pause. Skjerp dere

    41. jeg vet at DU bestemmer når du skal blogga og alt sånn der, men nå har det faktisk gått 5 DAGER!!!
      OG jeg vet at nå kommer sikkert til å skrive til meg at hun har et liv utenfor bloggen også, men liksom 5 dager…. Det er litt lenge spørr du meg 😀

    42. Stakkars mennesker…
      Dere sier hun har et liv uten for bloggen, men klager alikevel…
      Kanskje det er dere som burde skaffe dere et liv utenfor bloggen hennes?
      Herregud om dere ikke har noe annet å gjøre en loke på en blogg,
      da vet ikke jeg…
      Skaff dere et liv!

    43. Haha, hun er jo ikke dau til du lengere opp..;)
      hun oppdaterte jo fanpagen sin på face 2 dager etter hun hadde kjørt 😉
      hun har vel lite blogglyst da…

    44. Har du sluttet å blogge eller?
      Jeg synes det er så JÆVLI teit når de på topplista nesten ikke blogger på en uke.
      Synes ærligtalt at du/dere som ikke blogger på fem dager IKKE fortjener å ligge på topplisten.

    45. skjønner ikke hvordan noen kan være dum nok til å si at hun ikke fortjener å ligge på topplisten. Det er ingen liste over de best oppdaterte bloggene, det er ikke en gang en liste over de BESTE bloggene(hadde det vært det hadde nok lista sett helt anerledes ut) Det er en liste over de MEST leste bloggene, og siden bloggen hennes er en av de mest leste, så fortjener hun jo plassen på en mest lest liste.. gaad.

    46. Komisk med dere som klager på de som klager og sier at hun har et liv utenfor bloggen. Dere vet jo ikke grunnen til at hun ikke har blogget på en stund.

    47. Når man tjener såpass mye penger på en blogg som du gjør kan du ihvertfall blogge bra! Kjenner jeg blir irritert når du tjener masse penger på å legge ut et innlegg om dagen.

    48. Susanne: Det kan jo være at hun har kjørt igjen vettu.. 🙂
      Men la oss håpe på det beste. Hun har sikkert en god grunn til hvorfor hun ikke blogger uansett.
      La jenta være ifred. ♥

    49. Håper alt er bra med deg, Tuva 🙂 håper du bare har tatt deg en velfortjent bloggpause og at det ikke har skjedd noe.
      Gleder meg iallefall veldig til du er tilbake. 🙂 er fast leser og kommer til å fortsette med det til den dagen du slutter helt med blogg. Liker deg 🙂

    50. Å herregud, lol! Kjenn æ får ont av nån av kommentaran her -.- Ho Tuva kan jo faen ikkje nåkka førr at ho e en av di mæst læste bloggan, d e jo læseran sjøl som bestemme kem som skal ligge på topplista. Vess dokker e så stor fan av ho Tuva som dokk skal ha d tell, så burde dokk kanskje vetta at ho har d vanskelig førr tia!!! SATAN! Bloggen hænnes e ikkje livet dokkers, sjerp dokker!

    51. Jeg synes hun har rett til og ta seg fri,Men Tuva,du kunne sagt i fra på forhånd slik at jeg slapp og skjekke bloggen din 999999999999999999×999999999999 ganger om dagen. Synes du burde oppdatere oftere om du vil beholde leserene dine,Men jeg er enig i at du burde få ha et liv:-)

    52. Åfyfaen, kan ikke alle holde kjeft? Tror ikke dere hadde greid å blogge 2-3 ganger om dagen HVER fuckings dag, og i tillegg har hun flere tusen lesere som dømmer henne og krever masse av henne hele tiden. Greit at hun har faste lesere, tjener penger, men man har faktisk et LIV utenom bloggen også, så ro dere ned.

    53. Sender deg noen varme tanker, Tuva <3 Ta den tiden du trenger, hva enn det måte gjelde. Gleder meg til å høre fra deg igjen 🙂
      Til dere andre: SLUTT A' ! Tuva er et menneske, ingen maskin!! Knurr

    54. nå kommenterer vi alle på tcmn sin blogg: Hvordan har Tuva det?
      Så får vi kanskje svar! savner blogginga hennes <3

    55. Herregud, ingen kan tvinge ho til å blogge som dokker sir. Men har litt med takknemlighet å gjøre. Når ho ligg på topplista, går det ann å være litt takknemlig å blogge, sjøl om ho ikke har valgt sjøl å være der.

    56. Hva skjer med at du blogger 1 gang i uka Tuva? Det er dårlig. ikke du som har valgt å ligge på topp lisa, vet det! Men det som er dårlig er at du alltid sier du skal bli bedre, men du skuffer oss bare gang på gang…

    57. Det kan være greit at du ikke blogger men, du kan jo godt, si ifra visst du ikke skal gjøre det, eller om du skal ta ein pause, men det er veldig teit av folk å mase og mase på deg, du har jo liksom et liv utenom bloggen,, og vi kan jo ikke vite visst det har skjedd noe alvorlig eller ikke, så eg syns folk skal respektere det.
      Men håper jo du kommer tilbake snart <3 <3

    58. Det kan være greit at du ikke blogger men, du kan jo godt, si ifra visst du ikke skal gjøre det, eller om du skal ta ein pause, men det er veldig teit av folk å mase og mase på deg, du har jo liksom et liv utenom bloggen,, og vi kan jo ikke vite visst det har skjedd noe alvorlig eller ikke, så eg syns folk skal respektere det.
      Men håper jo du kommer tilbake snart <3 <3

    59. Herregud! Når folk liksom sier at hun har et liv utenom bloggen ogsånn – er det mulig?! Du får betalt for å blogge, det er en jobb! Hun sa opp den gamle jobben, sånn at bloggen liksom skulle bli jobben hennes! Folk et liksom på jobb fra 8-4 hver dag og tjener det samme som hu gjør, og hu gidder ikke å bruke 10min på å skrive et innlegg engang.. Skam. Det er rett og slett en skam at hu ligger på topplista i det hele tatt, hun fortjener ikke 100 plassen engang!

    60. Stina, er det mulig??
      Jeg tenker du trekker til deg de orda hvis det faktisk har skjedd noe alvorlig, jeg..

    61. Kjære søtepia 🙂 vil bare fortelle deg at du er en fantastisk person!! Sender mange varme tanker og masse god energi i retning TUVA! Jeg liker deg, jeg:)

    62. Stina, e du fette dom eller har du dopa dæ på dovann???
      “Herregud! Når folk liksom sier at hun har et liv utenom bloggen ogsånn – er det mulig?! Du får betalt for å blogge, det er en jobb!”
      E du nedsnya?? Selvfølgelig har ho et liv utnom bloggen! Alle får jo pænga førr å blogge når di ligg på topp 20, og ho har liksom ikkje bestemt sjøl at ho skal ligg der. At d e en jobb e bære tull! Bloggen e frivillig, HEILT FRIVVILIG!
      Tenk vess d har skjedd ho nåkka?! Tenk vess ho treng tid og ikkje klara å si ifra akkurat nu! Du går faen mæ frivillig inn på denna bloggen, så sjerp dæ! Drit i gå inn på bloggen hennes, så slæpp ho å få di pængan som du e me på å gi ho når du går inn på bloggen hennes.
      Førr å få pæng fra blogg.no må man blogg minst 3 ganga i uka. Ho Tuva må nu faen få bestemm sjøl om ho vil blogg eller ikkje! D e ingen KRAV eller REGEL på at ho MÅ blogge!

    63. Hei, ikke la være å se på dette. for jeg har nemlig noe kjempe viktig å fortelle deg og dere som skulle “falle” over dette.
      Bli med å vinn en IPHONE 4 S, å i tillegg bli med i trekking på
      HELE 30 000 KR.
      Om du ikke skulle tro meg, så sjekk vinner listene med å trykke på PROFIL BILDET, å du vil komme til en side.
      (Beklager reklameringen, men dette er verdt å se)

    64. Hei hei!, fin blogg! ! 🙂
      Har du lyst på en I pad 2?? Delta i trekningen av en ved å trykke på min blogg/url og delta!
      Det er også en fin måte å skaffe deg lesere på, det er å lage ett blogg innlegg hvor du får andre til å delta i trekningen. Det øker din sjanse for å vinne betraktelig!!
      Lykke til! 🙂

    65. Det er jo litt skuffende at du ikke blogger så ofte, men du har jo et liv ved siden av.. 🙂
      men likevel, så kan du jo prøve å prioritere bloggen din litt mer enn det du gjør..

    66. Altså når du e toppbloggar så burde du blogge litt bedre enn det du prestere her no. Ihvertfall sei fra at du tar en pause! Eg førstår jo at du vil ha en pause i blandt, men 1-2 innlegg i uka over lang tid e ikje nokka å skryte av. Sei ifra neste gang du tar en pause.

    67. Du nå har det gått en uke elns! HALLO?!?!
      Det her er bare urettferdig! for du tjener faktisk penger på den bloggen her, å du som er så lat klarer jo ikke gjøre noe som helst! Du tjener jo penger på å ikke gjøre noe! Da kan du heller bare slette bloggen og la noen som er verdig til å tjene de pengene! Herrigud, du er en jævla bitch!

    68. Stina: Skaff deg et liv! Serr tragisk at du driver på slik! La Tuva bestemme over sin egen blogg og sitt eget liv! Du trenger ikke gå inn på bloggen hennes hvis du er her bare for å kritisere! Uansett om du er så sjalu på Tuva at du holder på å drite på deg, kan du spare deg hvis du ikke har noe bra å si! Digger deg Tuva ♥ Hvis det har skjedd noe, så føler jeg med deg! ♥ Gleder meg til du er tilbake! : ))

    69. Herregud! Noen av dere lengre oppi kommentarfeltet burde faen med snart begynne å få dere noe å gjøre istedenfor å sutre over at tuva ikke blogger for oss 24/7! kanskje noen av dere burde vurdere å finne en hobby ellernoe..? tuva er en helt vanlig jente med like mange utfordringer i livet som alle oss andre her, så jeg lurer bare på hvor respekten er hen? folkeskikk, anyone? GAAAAAD! det finnes sikkert 1000 andre bloggere der ute som legger ut 5 innlegg om dagen, try google 😉

    70. Alle dere som klager over at Tuva ikka har oppdatert på lenge bør kanskje tenke dere om 2 ganger. Hva om noe har skjedd med noen venner eller familie. Det første du tenker er jo gjerne ikke at du MÅ BLOGGE selv om det er jobben din! Hvem hadde vel ikke droppa skolen/jobben vis f.eks moren din døde? Ikke at jeg tror noe så forferdelig har skjedd, men la jenta bestemme selv når hun er klar for å dele det med oss. Håper alt er bra med deg Tuva.

    71. Mange som klager over at du ikke blogger, er like sä irritert selv. Men häper alt er bra med deg. For hvergang du tar “bloggpauser” sä tar du säpass lange pauser at det gär utover leserne dine, si ifra ihvertfall..

    72. Ikke noe vondt ment med dette, men jeg synes det er litt rart hvis man tjener såpasss mye som man gjør på blogging at man ikke har blogget på nesten en uke.

    73. Du må blogge!!! jeg forstår at du har et liv utenfor bloggen, men du kan vel lage et lite innlegg om at du tar en ¨bloggpause¨eller noe sont. Du har ikke blogget på nesten en uke nå.

    74. Jeg skjønner viss du trenger en bloggpause men da kan du i det minste si ifra da……
      Det samme har skjedd en gang før!!!

    75. Dokker som kommentere stygt til ho Tuva kan reise tel helvette! Ho har faktisk et LIV uttafor bloggen å dokker som kommentere stygt har FAEN mæ ikkje det! Det e nu DU som har valgt å komme inn på bloggen så! Im out!

    76. LA HO BRUKE TIDEN HO TRENGER DA JÆVLA TARDS ! ho har et liv utenom bloggen !!! skaff dere et bedre liv enn å sitte å vente på at ho skal blogge , tapere. bøger dere som skrive dritt til ho ;))) kan hende det har skjedd noe med ho vettu , jævla bøger.

    77. Åherregud, jeg tror virkelig ikke at jeg har sett SÅ mange filk som faktisk klager på at en person ikke blogger på noen dager. Hvis f.eks. du hadde mistet noen du var jævlig glad i plutselig gikk bort, hadde hatt lyst til og dele det vonde du har inni deg med resten av verden?
      Hadde du hatt lyst til og la den dysterheten som du har for deg selv og la den går ut på alle andre? Nei, jeg tror faktisk ikke det. Så husk og tenk deg om to ganger før du faktisk sier noe, noe som helst.
      Kanskje Tuva ikke har lyst til og vise alle følelser 24/7 til hele verden.
      Så alle sammen som “klager”, take a chill pill!
      -Heidi

    78. Slutter dere gå inn på bloggen hennes, får hun færre lesere. Ergo, hun mister plassen på topplista. Ferdig med saken. Jeg er hvertfall ferdig med å lese denne bloggen. Later peeps.

    79. Hahaha de er jo ikke hennes feil at hun er på topplisten?? Slutt å les bloggen da, hvis dere har et problem med den! Stå på Tuva :):)

    80. Vil bare si at jeg syns du virker som en super person tuva! men når du velger å slutte på jobben din, for å bruke bloggen som inntekt, er det ikke da et poeng å blogge?

    81. Skjønner deg utrolig godt hvis du følte for en uke bloggfri ! : ) ♥ Ikke bry deg om sjalue småjenter 😉

    82. Grunnen til at Tuva er på topplisten, er akkurat fordi dere lesere gir henne den plassen. Såklart fortjener hun det, på det aller sterkeste. Men denne bloggen er ikke en jobb for henne, nå må dere slappe av! Man er da dannet.

    83. Håper du snart kommer tilbake.. Savner bloggingen din og deg sykt mye. Når et forbilde slutter, så blir jeg veldig lei meg. Kom tilbake snart <333

    84. dere som klager på at vi klager på at hun skal blogge når hun er på topplista og får penger for å blogge – eh, hallo? la oss få lov til å kommentere at vi vil hun skal blogge da, vi vet selv at det er vi som har fått hun opp på topplista, men herregud, det går ann å ta et lite blogginnlegg uansett om man lever livet. når man tross alt er blogger, så skal man BLOGGE.
      greit om hun tar helga fri fra bloggen, men det hadde jo vært greit at vi fikk vite det også 🙂 så chill, ta det rolig og la oss si hva vi mener. srsly.

    85. så et youtube video hvor du “mobber” en anna blogger om sminke ??! Liker ikke bloggen din etter jeg så det. Tragisk !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg