Remember?

Valentines day = nok et år som singel. Vært dårlig med kjærleik, boys og sommerfugler i magen dette året også. Har hatt 1 flamme, men den sluknet like brått som den tentes. Den fikk dere aldri høre om, for jeg er sånn “Må være 100% sikker før det offentliggjøres” – og det viste seg at jeg gjorde rett i. Det er sånn typisk “min flaks”. Where them boys at?? Haha, whatever, jeg trives som forever alone! 

Noen som husker denne skjorta, fra i fjor på valentinesdagen? Jeg er fortsatt ganske enig i budskapet ;)

This is so true: “Note To Females: You can?t blame the entire male genre just because you were attracted to some assholes” 

Jeg vet ikke enda hva jeg skal i kveld, men skal prøve og ikke kjede meg, haha. Vi blogges om det senere! Men hva skal dere i kveld? :)

46 kommentarer

Siste innlegg