Buksetips


Alle mine Crocker Jeans – yndlings-dongeribuksene mine.

Som nevnt er merket Crocker Jeans yndlingsmerket mitt innen jeans, og som lovet skulle jeg vise dere alle jeg eier. Har 4 stk, og alle blir brukt flittig. Det er de eneste buksene jeg føler “sitter som de skal”, for de er superskinny! Jeg liker når buksene er heelt slimfit, og den kriterien holder dette merket suverent. Jeg, som er både ganske kortbeint og tynn, har problemer med å finne bukser som er ordentlig slimfit og i riktig lengde, så disse har vært min redning. Jeg har kjøpt mine på JC, men har hørt at de skal legges ned her i Tromsø? Må hamstre et par til bukser før det skjer!!

Siden vi allerede er inne på temaet “bukser”..

ENDELIG har jeg funnet ei militærgrønn bukse som sitter PERFEKT! Eller kanskje litt for trang, så typisk meg, skal alltid presse på meg de trangeste, men av erfaring går alle bukser så mye ut i stoffet etter kort tid, så det er vel akkurat derfor. Den betalte jeg bare 99 kroner for! Ja, du hørte riktig. Sykt billig, og sykt nice bukse! Den er også fra JC.

Love IT :) Nå skal jeg på SATS med min svigersøster. Noen spesielle ønsker om hva dere vil jeg skal blogge om når jeg kommer hjem? Er åpen for ALT! % 

77 kommentarer

Siste innlegg