Sweat is fat crying

Jeg elsker følelsen man får av å svette, mmm deilig <3<3 En haug jenter er sånn som springer rett inn i garderoben etter endt øvelser, tørker forsiktig bort svetten de nettopp har påført seg, i håp om å fikse opp i sminken som fremdeles ser sånn halvveis bra ut. Dette kan jeg skrive under på, for jeg har vært slik selv. Flere ganger (før, vel og merke) var det faktisk sånn at jeg sminket meg FØR jeg skulle på SATS. HAHA, jeg må bare le, bimbo much?? Skjedde vel og merke ikke så ofte da, men hadde et lite crush på den tiden som jeg måtte pynte meg for. LER! Nå gir jeg faen, og er litt sånn her “0.o”

Men ja, det var egentlig unnskyldningen for hvorfor jeg skjuler trynet på bildene under, nettopp fordi jeg har svettet som en GUD! Men dere vet; “Sweat is fat crying”, så la meg svette som en GUD! Har hatt tidenes treningsøkt, er faktisk så sliten at jeg ikke klarer å dusje. Faktisk, så skal jeg sove NÅ, jeg dusjer i morgen, litt svettlukt er jo bare digg. 


Inspirerende treningsskjorte. 


Kuleste vannflasken fra XXL


Huldra hilser, og sier god natt!

18 kommentarer
    1. Flink!!
      Men et spørsmål, klarte du å slutte og snuse? Og bruker du fortsatt Onico, eller har du gått over til ingenting? 🙂 Hadde vært veldig takknemmelig om du svarte!

    2. Sminke seg bevisst før trening er unødvendig ja :p men jeg trener som regel rett etter skolen, og synes det er unødvendig og skulle ta av sminken bare for å trene. Jeg føler meg freshere med sminke. Føler jeg meg dritt så vil som regel treninga gå dritt også, men det er jo forskjell fra person til person 🙂 bare ikke kall de bimbo, hvis de ikke står bare å fniser og fikser håret hvert minutt for å se bra ut.

    3. Vitsen med å spørre oss isted om hva du skulle blogge om når du kom hjem, når det ikke blir noe av uansett? Håper du skriver i morgen om noen av ønskene som kom i forje innlegg.. 🙂
      Hørtes deilig ut med en ordentlig treningsøkt! God natt! 🙂

    4. Å sminke seg som inkluderer foundation, leppestift, øyenskygge, pudder og ordne håret FØR trening er .. eh ja lol!? Men jeg må også se LITT bra ut i det minste, så jeg driter i håret først og fremst. Men jeg tar på litt mascara ihvertfall. Jeg bare må, for da blir treningsøktene automatisk bedre! Man trener bedre når man føler seg komfortabel, ikke sant?! Samme med hvis man har på seg en ordnetlig bra tight, som ikke sklir av eller får lårene dine til å se smellfeit ut. Eller for små joggesko, for trang tskjorte osv. Viktig å føle seg vel når man trener, men når man sminker seg som om man skalut på byen, da er det bare teit!
      Dritbra quote ihvertfall! “Sweat is fat crying” haha!

    5. Er det jeg som ikke skjønner ironien, eller la du deg i sengen etter en svett treningsøkt uten å dusje?:p DET er i så tilfelle veldig uhygienisk og ekkelt..

    6. Haha svettelukt er digg ja, måtte le av den! 😀 Men knallbra jobba, du motiverer meg sånn så nå har jeg bestemt meg for at ej skal bli like flink til å trene som jeg var før. Tusen takk 😀

    7. Flink du er da :D:D Du inspirerer meg hvert fall. Snaaaart skal jeg begynne å trene for fult.
      Gleder meg til å lese alle bloggerne mens dere er i drammen osv, sikkert spennende 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg