Trenger pakkehjelp fra dere

Jeg skulket skolen de siste timene for å dra hjem og pakke, men haha, tror dere ikke jeg sovnet i sånn.. litt for mange timer? Åjoda, så nå er jeg like langt.. Skal springe gjennom dusjen først og fremt, så skal jeg gjøre et tappert forsøk på å pakke kjapt og SMART! Så derfor lurer jeg på følgende til dere som bor i Oslo/Drammen-området; Hvordan er været, kaldt, varmt? Behøver jeg Canada Goosen, eller kan jeg heller ta en tynnere jakke med? Er det glatt, kan jeg gå i høye hæler uten å tryne til helvette?

Håper noen kan svare på dette til jeg er ferdig i dusjen om kort tid. Jeg er veldig sånn “Må kle meg etter forholdene” – haaater å fryse! 


Her har dere shampooen og balsamen jeg bruker, til dere som har spurt om det.

107 kommentarer
    1. Jeg bor i Oslo og du kan gå i goosen og høyehæler. Du MÅ ha med goosen jeg har Goose selv og det er drit kaldt 🙂

    2. Bor rett utenfor oslo, det er litt kaldt men ikke glatt! lurt å ta med goosen men tror du overlever uten 🙂 Kos deg, god tur!

    3. Bor i Drammen, og været varierer veldig, så jeg anbefaler at du varierer pakkingen. I dag vipper det mellom varmegrader og kuldegrader, mens andre dager kan det være -10. 🙂

    4. Ville nok ikke gått med stilletthæler ute, men wedges går nok fint! Og jeg hadde nok satset på Goosen, har selv Canada Goose, og jeg bor i Oslo-området, men det er midlere nå da! Men hadde satset på gåsa.
      – J

    5. De siste dagene har det vært sol i Oslo, men det er lurt å ha med seg Goose. Nei, det er ikke glatt.

    6. Været er helt greit. I går var det syykt varmt! alle gikk med olajakke osv, men i dag har det nesten vært snøstorm.. så du burde ta med goosen 😉 kan sikkert gå med høye hæler, det er ikke så glatt.

    7. Ta med deg goosen, og du kan nok gå med heels, men jeg tror det er lurt og ta med andre alternativer 🙂

    8. Ambefaler å ta med brodder, vær forberet!
      Selv om det er litt varmt bruker jeg goosen, det er godt og varmt!
      -Lykke Til, Håper Du Rekker Flyet!

    9. I Drammen er det ganske varmt nå, nesten plussgrader, og det blir ganske bra i helga. du kan gå i høyhelte og jeg har byttet ut den varmeste jakka mi med en litt tynnere nå, så du trenger nok ikke ta med goosen:) Liker Bloggen!<3

    10. Du burde ta med Canada Goosen! Det er ikke så veldig glatt der, men du burde kanskje ha med et par uten hæler? 🙂 Goooood tur, Tuva! (:

    11. Det er kaldt, men ikke Canada Goose kaldt. Det har vært plussgrader de siste dagene! 😀
      Anbefaler ikke høye hæler, det er glatt mange steder.

    12. Bor i Lier, 10min unna Drammen:) Det er ganske mildt og godt. Påskevær her ihvertfall, men ville tatt med varme klær i tilfelle! Høyhælte kan brukes, men pass opp for mye is under snøen 🙂

    13. er nesten plussgrader nå med sol i oslo. er ikke nødvendig med goosen, men kan jo være greit å ha med, kan jo bli kaldere:) i oslo gatene er det ikke mye glatt nå heller, lite snø og burde ikke være noe problem med høyehæler! elsker bloggen din <3 you go girrrrl

    14. Er ikke så veldig kaldt her, er vel så vidt varmegrader 🙂 Det er likevel ikke for varmt med goosen, og høye hæler går fint, er ikke så glatt, men kanskje lurt å ha med noen vanlige sko også 🙂

    15. Har ikke vært så veldig kaldt de siste dagene og skal bli mildere, litt snø. Men ikke mye i Oslo sentrum, Så hæler går nok fint, prøvd selv. Kan være litt glatt noen få steder, men tror det burde gå bra for det. Men ville nok hatt med en par sko som ikke har hæler også!
      Er folk som går i goose her, men en tynnere jakke går nok fint, kommer ann på hva du har under.

    16. Kan jo skjekke på yr.no om været, der står det jo time for time varsel som du kan følge med på.
      Hvis goosen tar for mye plass så overlever du uten den, du er jo nordlending.. 🙂 Og ja, du kan gå i høye hæler uten å tryne til helvette. Anbefaler deg å ta med masse store skjef og varme sokker, så er du på den sikre siden!
      Håper du får en god tur! 🙂

    17. Du e jo vant tell tromsøtempratur, så trur du klare dæ fint i ei litt tynnere jakke her. Æ har bare brukt dunjakke tre ganga i år, så det e ikke så veldig kaldt.
      Hvis du hold dæ på fortau og sånnt, så e det ganske lite snø der. Og hvis du skal vimse rundt i oslo sentrum trur æ ikke det vil være nåkka problem med høye sko 🙂
      Go tur!

    18. Bor i Drammen og det er ikke så veldig kaldt! Men kunne jo vært lurt
      å ta med Goosen, jeg syns ivertfall ikke det blir for varmt med den!:)

    19. Det har vært rundt nullpunket i det siste og hvis du absolutt vil gå i høye heler så gjør du vel det!?

    20. I dag og i går har det vært plussgrader, men jeg vil ikke akkurat si det er varmt. Det er jo bedre å ta med goosen og ikke bruke den enn at du ikke tar den med og plutselig får bruk for den. Også er det glatt enkelte steder, men siden det er plussgrader har isen smeltet en del slik at det går ann å gå med høye hæler:)

    21. jeg bor ikke langt fra drammen! Det er ikke kaldt,var flere pluss grader idag 🙂 og det er litt glatt. :))

    22. Jeg bor i drammen. er ikke mye snø så høyehæler funker, men lurt å ha med gode sko. Er drit kaldt, men du kan jo ta med en jakke som er tynnere (er fra tromsø selv, så vet at det er kaldere i tromsø, men for oss er det kaldt) Og når du først er i drammen burde du ta deg en tur innom gulskogen senter, driit fint senter (25 bussn fra byen)

    23. Det er nok bare glatt på fotball baner, ellers er det ikke noe glatt. Det kan være dager da det er sykt kaldt. Men det er ikke noe særlig kaldt for tiden her i Oslo. Du kan ta med Goosen, eller ta med en tynnere jakke. 😉

    24. bor ikke i oslo, men det er ikke lenge siden jeg var der, da var det ikke glatt og snø i gatene 😉 ikke så veldig kaldt heller, så hvis det fortsatt er sånt vær, burde du ikke ta med goosen og høye hæler gå helt greit, God tur Tuva !!! 😀

    25. det er ikke så mye snø/is i storbyene. Der er det mest asfalt, så høye heler går bra. 🙂 Du kan godt ta en litt lett jakke, så lenge du pakker deg inn i skjerf, ullgensere og votter. det er sånn ca 0 grader men, det er jo fortsatt ganske kaldt..;)

    26. Kan være litt glatt, men det funker fint med høye hæler:) Midt på dagen er det plussgrader, men om morgen/kvelden er det lurt med Canada Goosen! Goood tur<3

    27. Jeg bor to timer eller noe unna Oslo. Så kan ikke si jeg vet så mye om været der nei.
      Men iallfall god tur=) Kjempe fin og kul blogg !:)

    28. Jeg bor i Drammen.. og nå er det +8 her, og full sol 🙂 høye heler funker godt, meen du kan kanskje ta med noe som du kan gå i om det er slaps/glatt vær 🙂 Ha med vinterjakken om du fryser ofte, fordi jeg går i vinterklær nå, selvom det er så varmt.. Velkommen til Drammen! 🙂

    29. hadde tatt med både høye heler og noen lave.. Jeg går fortsatt i vinterjakken selv om det faktisk er begynt å bli varmere her 🙂

    30. DEt har vært veldig kaldt men nå er det nesten varmegrader, men det kan sikkert begynne å snø og det er ganske glatt..lett å tryne med uggs hvertfall!

    31. Jeg bor i Sandvika utenfor Oslo, det er veldig kaldt. du burde ta med goosen, du kommer garantert til å bare bruke den, veldig kaldt:) det er også litt glatt, men tror ikke høye heler i oslo i gatene er no problem.

    32. Det begynner å bli mildere nåå, men du burde ta med deg goosen! Og du kan gå med høyhælte, men du burde ta meg uggs ellernoe også=) kos deg=)

    33. Er mildt her nå! Altfor varmt med Canada!! Pakk med høye heler, for det er ikke snø omtrent 🙂 God tur!!!!!

    34. Jeg bor i Drammen og jeg bruker parajumperen min uten problemer så jeg ville tatt med goosen! Høyeheler går også helt fint:) men tror det blir kalt med tynn jakke!

    35. Hei! [: ♥ Jeg anbefaler å ta med deg goosen, det er ganske varmt fortiden ja 🙂 – men det kan fort snu og bli veldig kaldt, så i tilfelle! ♥ 😀
      Høyhæler går nok fint!! 😉 ♥
      Forresten, du er drit pen! ♥ Elsker håret ditt, misunner deg helt syyykt! <3 DU er sikkert en kjempe snill, kul og veldiiig morsom!!! ♥♥ 😉
      Klem BIG fan!!! 😀 <3 ♥♥♥♥♥♥♥

    36. Du kan helt klart bruke en tynnere jakke! Og du kan bruke høye hæler 🙂
      I dag snødde det i Drammen, men er ikke så kaldt. Blåser litt innimellom men.

    37. Jeg bor i drammen, og det er ikke så kaldt. og det er bar bakke, så tror du klarer deg med en tynn jakke, men blåser veldig kaldt. Og det har vært plussgradet de siste dagene

    38. På Bragernes, eller der senteret og de fleste butikkene ligger i Drammen, så er det omtrent bare brostein og det er jo ikke sånn superlett å gå på med stillettheler, men det er ikke noe problem med vanlige heler da såklart! 🙂
      Og tempen ligger på rundt null her for tiden, men det blåser sykt kaldt her så goosen er nok ikke akkurat dum. God tur! 🙂

    39. Bor i asker, midt i mellom oslo og drammen, den er ganske mildt, kjempe masse sol, de siste dagene og du kan ha vårjakke + litt til kanskje

    40. Du trenger ikke så varm jakke, klarer deg fint med en tynnere. Jeg har gått i anorakk i Oslo hele vinter, haha. Kanskje frøset 4 ganger eller noe. Ta høye sko med tykk hæl, så er ikke det noe stress. Ugg eller stoffsko er bare dumt, sykt sølete i byen 🙂 God tur!

    41. Det er et par pluss grader ute for tiden og snøen i gatene begynner å smelte, så du kan gå i høye hæler. Ville tatt på med goosen, i og med at du sier du hater å fryse

    42. Jeg ville tatt med goosen, det er veldig opp og ned – i går var det plussgarder, men idag begynte det å snø. Høyeheler funker så lenge det er litt tykkere helt, har brukt mine Jeffrey Campbell, men anbefaler deg å være litt forsiktig, det er litt glatt.

    43. Snø er det, men gradene begynner å stige. Det er et par pluss grader her nede nå. Sååå jeg tror ikke du trenger noe canada goose jakke. Høye hæler ville jeg droppa, men kanskje wedges? 😉

    44. dusja du ikke før nå etter du hadde trent igår? også har du vært på skolen først i tilleg? discusting

    45. Anbefaler Gooseeen! <3 Høye hæler funker litt dårlig i Drammen - Sentrum osv.. Siden er sånn stygg bakke osv.. med fliser osv liksom da 🙂

    46. bor i drammenområdet.. veit ikke om du burde vurdere høyhæla.. det ganske så glatt på torget i drammen.. de har vært syyykt kaldt i det siste.. men det nå er det blitt litt varmegrader 🙂

    47. Det er varmegrader nå, og det er jo varmekabler i bakken noen steder. Er du forsiktig og optimist går du i høye hæler:) Kan sikkert ta med en tynnere jakke, men om kvelden blir det kaldt!

    48. Aner ikke hvordan været blir i helgen, men det er meldt snø så du burde vurdere selv. Om du skal være mye inne er det ikke nødvendig, kanskje 🙂
      Går nok helt fint med høye hæler i byen. Er vel egentlig som de fleste andre byer i grunn.
      TIPS: På Gulskogen senteret åpnet det en MANGO avdeling inne på Match. Super masse fint der 🙂

    49. Det er snø, litt slapsete nå:) Det er rundt -0 og 5 plussgrader denne helgen. Sol!:) Det er litt glatt, men noen steder er det også bar bakke. Tror du kan gå rundt i byen med høye heler uten å tryne:)

    50. Bor i Drammen og her har snøen begynt og smelte de siste dagene. Har hatt en del sol, men er litt surt. Er litt is her og der, men det er alt : )
      Gleder meg til blogging om Drammen 😀

    51. Bor da i fredrikstad, men er jo bare 30 min unna Drammen. Ta den med, det er ganske kaldt når det er kaldt her. det er litt snø her og der, og ja det er glatt. Jeg går med høyeheler uten problemer 🙂

    52. Akkurat nå er det ikke så kaldt, bare -2. Men det kan fort bli kaldt, og det kan også blåse en del! så anbefaler å ta med varme klær. Høye heler er helt greit, ihvertfall om du vet hvordan du skal gå i det. Er jo glatt.

    53. Du er så vakker og har en så fin kropp og det er helt sykt !
      har lest bloggen din siden du hadde fjortis periode, men det hadde jeg å:)
      kos deg i Oslo! og hvem reiser du med siden du ikke reiser med the bimbo?:) (tcmn)

    54. Holder med en vanlig vinterjakke og du kan fint gå med høyehæler om du skal ut 🙂 De fleste av fortauene er tørre og fine nå. Kos deg masse i Oslo!

    55. Det er plussgrader her, så tror ikke du trenger goosen (men brått blir det kaldt). Går fint an å gå i heeler, det gjør jeg 🙂
      Kos deg masse her i Oslo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg