Nattens flydronninger

Hei snupper! Nå er jeg og Mariell hos Ida, vi skal sove her i natt sånn at vi muligens har en sjangs å komme oss på flyplassen i morgen tidlig. Flyet går 06.45 og vi må stå opp om sånn.. 3 timer, ups!! Det kan jo bli spennende. Har mistet et fly før og det kan fort skje igjen, for å si det sånn. Min flaks og vurderingsevne er jo ikke helt tilstedeværende. Vet ikke om det blir noe særlig med søvn på oss, men det er kanskje lurt?! Har litt nerver :(

Trooor i allefall jeg har husket alt som skal være med, 7 par sko bør vel holde? Tja, skeptisk. Må kanskje kjøpe et par til i Oslo sånn for sikkerhetsskyld. 


Ida og Mariell er så bloggsky.. 


Mens jeg bare “Heiheiii bloggen, her sitter jeg sminkefri med farge på øyenbrynene, want some?;)


Løsnegler må selvfølgelig på når jeg skal møte alle toppbloggerne med fine manikyr-negler!

Blogges vel om noen timer når jeg forhåpentligvis sitter på flyet halvdau! Smask og dask, god natt ♥

10 kommentarer

Siste innlegg