Photoshoot

Kom akkurat tilbake til hotellet. Sophie er dratt fra oss, så nå bor jeg alene. Men det gjør selvfølgelig ingenting, har jo så masse fine bloggjenter (og gutter) rundt meg hele tiden. Det er helt fantastisk digg å slappe av etter en hel dag med styling og photoshoot, slike ting tar lang tid – men er gøy da! Skikkelig stas å få håret stylet av CHI – Art of hair, bli sminket av flinke Sølvi Strifeldt, få god mat og dessert fra Janne´s tapas & søte kaker og ikke minst bli tatt bilder av fotograf, Espen. Rett og slett ganske så stas å være blogger altså :) Håper bildene ble bra da, følte liksom ikke helt at dette var min dag. Kan jo vise dere når jeg får de tilsendt.

Et bildedryss fra dagen: 

Sykt chill å slippe og tenke på fiksing av hår selv, jeg eeelsker når folk fikser eller omså bare tar i håret mitt.


Trøtt tryne klar for ekstrem forvandling.


Bloggmamma Trine ♥


Kjærestekos


Venteventeventesovesovesove


BlondBimboBlogBitch ;)


Fineste Frida!

Nå har jeg ikke mer energi, så det blir en digg powernap. Deretter blir det mer mat og moro med gjengen, bloggas vel :) 

36 kommentarer

Siste innlegg