Back to reality

Tilbake til den kjedelige hverdagen, til snøen, kulden, det rotete rommet mitt, tørre brødskiver til frokost, skolen, lekser, de kjedelige vennene mine (dette er en kødd..sier vi), masse lekser/innleveringer denne uken ++. Blogglivet i Oslo.. er liksom så mye bedre. Er så mange muligheter som jeg føler vi her i nord går glipp av. Jeg vurderer helt alvorlig å flytte og gå 2. vgs et annet sted, kanskje ikke nødvendigvis Oslo (synes egentlig det er litt skummelt der). Hmm, vi får se. MEN har fått veldig bloggmotivasjon, så fremover tror jeg denne bloggen vil bli mye mer aktiv og seriøs enn tidligere :)

Uff, er utrolig trøtt og sliten. Kom nesten nettopp inn døren, har vært en lang dag med mye trasking i Oslo. Vi blogges i morgen, har litt bilder og innkjøp og vise dere :) Kjøpte mye fint på fredagen!


Ojj, så ekte smil da!


Kjære koffert, gleder meg til å dra ut og reise med deg igjen!

28 kommentarer

Siste innlegg