RIP livet

I dag er en sånn dag jeg skulle ønske jeg ikke hadde blogg. Sminkefri og stygg, og gidder egentlig ikke gjøre noe med det heller. Bare i dag har vi 3 prøver, 1 er overstått, tror faktisk den gikk bra. Må egentlig øve til neste prøve (alltid i siste liten), men det er så.. Kjedelig! Men skal gjøre det nå, NÅ! Nordområdet er et eget fag vi har, hva er det liksom? Vedder på at kanskje 5% av leserne mine kan gi et ordentlig svar på hva “Nordområdet” er, uten å bruke google. Sier ikke at jeg er noe bedre, haha!


Har hatt gym i dag, men jeg er alt for kul til å ha gym og svette, så jeg satt bare å så på. NEiDA 😉 Vi hadde pause da, jeg er hardcore i gym, spesielt volleyball.


Så hardcore at jeg ofret to negler 😉


YO!

Snakkes når jeg har fått livet mitt tilbake. Skole=R.I.P LIVET 

34 kommentarer

Siste innlegg