Firkant

I dag har jeg bare sovet, spist og vært hjemme. Utrolig innholdsrik dag, hverdagen er som en kjedelig firkant med kjedelige rutiner. Har litt sånn “fml-moment”, det har jeg egentlig ganske ofte haha! Er selvfølgelig som man gjør det selv til, men føler egentlig ikke at det er så mye å finne på uten bankkort, haha. Føler en trang til å shoppe, dra ut å spise eller lage god mat med venner, og ikke minst reise bort – men alle disse tingene man liker å gjøre, koster penger. Helt utrolig hvor lykkelig jeg blir av de 3 tingene! Hadde egentlig planer i dag, men haha, klarte faktisk å sove de bort! Så med andre ord; soving er ikke bra bloggmateriale. Må slutte og sove, tenker jeg. 

Har ikke rukket og tatt antrekksbilder i dag som jeg tenkte, men har jo nesten ikke møtt mennesker i dag så kan for så vidt bruke de samme klærne i morgen. Haha digg, så slipper jeg å tenke på antrekk når jeg står opp i morgen. Lurt! God natt!

28 kommentarer

Siste innlegg