Toppblogger og fakeleg=not good

Heiii! Har akkurat kommet hjem til min egen seng, sov hos Marlene, søstra mi, i natt. Først var jeg på et bursdagsvors sammen med Karen, og jeg kjente ingen der, så det var ikke kjempegøy. Jeg var ikke helt i godsiget heller, visste jo at alle som var tilstede var 18 og vel så det og skulle på byen, så jeg var ikke heelt i partystemning. Jeg er fortsatt bare 17 og det å snike seg inn på byen er ikke aktuelt i denne byen “hvor alle vet hvem alle er”, og hvem vil vel ikke se en toppblogger bli tatt med fakeleg? Det ville vært en fryd for mange. Sad, but true. Har jo tenkt meg til Florida på språkreise til sommeren, og den muligheten vil jeg ikke kaste bort for en tur på byen.

Så når alle i bursdagsvorset dro på byen dro jeg til Marlene og var sammen med henne og venninne hennes, spiste jordbær dyppet i sjokolade og drakk litt vin. Det var kjempekoselig, så kvelden i går var veldig vellykket for det om :)


Karen og Emil.


Sovnet av på sofaen i natt, så her har dere meg rett etter jeg stod opp, med sminke og klær fra gårdagen. Pretty!


Keriiii ♥

Blogges senere når jeg har fått tatt meg en dusj og sånn, smask! 

18 kommentarer

Siste innlegg