Gårsdagens og dagens antrekk

Dere lurte på outfiten min i går. Deres ønsker er min plikt, så da var det bare og streve seg ut av sengen for å knipse noen bilder. Utrolig slitsom denne jobben her altså, nesten så jeg må ta en uke fri snart! Orket ikke å dra klærne på meg igjen, men dere har jo sett de på, på de siste innleggene. 


Både shortsen, toppen, klokken og øredobbene er Karen sitt. Shortsen er fra H&M, toppen vet jeg ikke hvor er fra, men står “Promod” på lappen, klokken vet jeg ikke, øredobbene er fra Bik Bok og verdens fineste ring får dere ikke vite hvor er fra.. Enda :)

Har forresten fått kommentar om at jeg kler meg som en bestemor? Makan til frekkhet. Om din bestemor kler seg sånn som meg, DAAAAMN da har du en kul og sexy bestemor as!

Og selvfølgelig! Må ikke glemme dagens outfit:


Favorittgenseren og treningstights, beste chilleklærne! Genseren er fra www.russedress.no.

Nå skal jeg ut å måkke trappa. Flink?? :) 

56 kommentarer

Siste innlegg