GJESTEBLOGZ AV BLOGGKONGEN ? WHO DA FAK IZ DAT.

Heisann hoppsann og falleralerei ! HEI alle Tuva fans!

Noen husker kanskje meg ?  – Nei ? Hørt om Skjellz ? – Nei ?? 🙁 Greit, skal freshe opp minnene dine!

Ja.. Dette er ett gjesteblogg innlegg skrevet av Skjellz, jeg ble spurt av Tuva om å gjesteblogge, hun er så lat selv så hun tigga å ba på sine knær ”Eivind kan ikke du plllllzzz gjesteblogge for meg så jeg får en liten ”pause’, egentlig skulle hun bare ligge på sofaen og spise cheez doodlez ! True story. Så nå ligger hun her på sofaen hos meg og masserer meg imens jeg blogger for henne. (PS: hun suger til å massere)

Det var en liten ting jeg hadde lyst å få ut i verden… Jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle gå fram, men tenkte at når jeg først har hennes oppmerksomhet her på bloggen og flere tusen som leser bloggen så tenkte jeg å utrykke mine følelser og tanker om henne……….. – ” Tuva…. Du e så inni ***** fin å kvile auan på, du e flink å lage grandiosa å flink å rote, du e åsså flink å fiske å fise , å du ser veldig bra ut i kjeldress” 

Laga en liten gjesteblogg-film. Talentløst. 

Jeg satt terningkast på Tuva i dette innlegget : ”Terningkast på Tuva” <– LINK

 

 Her er Tuva og meg i sommer da jeg la bloggaddressa på bilen ! Mange blogglesere synes dette var megamorsomt… MANGE synes det var teit, hjernedødt, mongolid, teit gjort osv, men who cares… 

Bloggbilen <3     (Dere skulle bare visst hva Tuva og jeg har gjort i den bilen)

Her er meg ! Naken og ærlig ! (fant desverre ikke noe særlig med snørr)

Her er min måte på å prøve å nå ut til verden , jeg eier ikke skam og elsker å dumme meg ut. 

Slike videoer som dette er ofte å finne på min blogg! 

 

Peace & Love , Bloggkongen

85 kommentarer

Siste innlegg