Sykt irriterende

ENDELIG funker blogg.no og bildeopplasteren, så da må jeg bare skynde meg å blogge før den garantert kræsjer helt igjen. Sap med blogg.no for tiden? Hacket?! Sykt irriterende i allefall. 

Nå ligger jeg på sofaen, fortsatt iført treningstøy, ser på alt rotet som ligger strødd utover hele stuen etter en hjemme alene-helg, og gruer meg til jeg må stå opp å rydde og pakke. Yes, i morgen reiser jeg til Harstad. Der skal jeg være i et par dager på besøk hos lillesøsteren min, Jordild. Det gleder jeg meg veldig til! Men før det må det som sagt ryddes, dusjes, pakkes, kjøretime i morgen tidlig, dra på trening, så ta båt til Harstad. Busy Busy!


Første kjøretime i morgen og 27 dager til jeg blir 18, stresset? JEPP. Men har skjønt at det er for sent å få lappen på dagen, men i løpet av sommeren har jeg lappen i lomma! Gruer meg btw veldig til første kjøretime :S

I dag skjuler vi trynet på bildene. Treningstoppen er forretsen fra merket Craft. Blogges snups!

22 kommentarer

Siste innlegg