På vei til Harstad

Hei på dere! Dagen min startet helt brått med at jeg hadde forsovet meg til kjøretimen. Første kjøretimen, kjempebra Tuva! Kom 15 minutter for sent, ganske pinlig det, men kjøretimen gikk ganske greit, selv om jeg ikke fikk kjørt så mye. SYKT morsomt å kjøre bil, gleder meg syyyykt til lappen!!

Etter kjøretimen var det rett hjem for å dusje, sminke og pakke i full fart. Så fant jeg selvfølgelig ut at jeg hadde glemt igjen bankkortet i bilen til broren min i går når jeg øvelseskjørte, og han var på jobb. Man kommer seg ikke til Harstad uten penger, så da måtte jeg bestikke en jævlig sta venn til å kjøre meg. Bankkortet er i lomma og jeg sitter på båten på vei til Harstad, happy ending på en ellers stressende dag! I kveld blir det muligens trening og deretter avslapping og kos med Jordild 🙂


Har ikke rukket å spise i dag før nå, så her ser dere dagens første måltid. Helt greit usunn i dag!


Haha, kom heldigvis over noen jeg kjente.. Som kunne ta bilder av meg 😀


Men det ikke folk skjønner, er at vi bloggere må minst ta 10 bilder for at vi skal bli fornøyde med 1, så måtte ta noen selv også. 

25 kommentarer

Siste innlegg