Treningsbilder

God kveld lesere! Nå ligger jeg og Jordild i senga med hver vår pc, og skal snart sove faktisk. Etter at jeg hadde kommet trygt på land var det rett på trening, man ditcher ikke treningsprogrammet og ligger ikke på latsiden selv om man er borte hjemmefra! Musklene i rumpa har virkelig fått gjennomgått, kjenner gangsperren komme snikende på allerede. Har skjønt at flertallet av dere liker treningsinnlegg/tips? Har fått mange forespørsler om jeg kan vise diverse øvelser for egentlig alle muskler, så i dag fikk jeg Jordild til å filme mens jeg gjennomførte to øvelser for bein/rumpe. Skal få lastet det opp på bloggen i morgen, men først må jeg finne ut av hvordan man bruker iMovie. Hjelp? Noen som vet om en bra “How to use iMovie”-video? Haha..

Treningsbilder hehe….


Knebøy er en av mange øvelser jeg anbefaler å gjøre om du vil ha en rumpe som meg ;) Haha!


Okei… Jeg fikk seriøst sjokk da Jordild plutselig dro frem snusboksen og puttet en SNUS under leppa.. Hahaha, vi er ikke i slekt as!


Jordild bryr seg mer om å ta bilder enn å hjelpe meg :S

– Er treningsinnlegg noe dere vil ha mer av? 

57 kommentarer

Siste innlegg