Shopping og kos

Hei! Endelig er vi “hjemme” igjen etter mange timer i byen med Stine Mari. Alltid like koselig å se henne, søtere, morsommere og blidere jente må man leite lenge etter. Føles ut som at jeg kjenner henne skikkelig godt selv om jeg faktisk bare har møtt henne et par ganger før, men sånn er det ofte når man kommer så godt overens med noen.

Vi var faktisk 4 timer i byen, så mange timer i byen er jeg kun på 17. mai, haha. Timene gikk bort til drikking, spising og shopping. Shoppet faktisk ganske mye, tenk det, i lille Harstad! Da er man jammen en profesjonell shopper! Synes synd i de som er sammen med meg når jeg er i skikkelig shoppinghumør, da skal ALT prøves og kjøpes. Var til og med så snill at jeg spanderte en bukse og topp på Jordild, snille meg. 


Måtte ha på meg solbriller, var så mange som kjente meg igjen å ville ha autograf og ta bilder med meg. De som tror det er lett å være kjent blogger må tro om igjen, ganske så slitsomt… Hahaha, neida, jeg tuller bare. Hadde på meg solbriller på bildene fordi jeg ikke hadde sminket meg. 


Storbyen

Viser innkjøpene om litt, må bare smiske litt med Jordild så hun gidder å ta bilder av meg med de på. Hun er så lei av at jeg blogger, haha. Bloggingen tar så sinnsykt lang tid når man må bruke iPhone-nettet, så er ganske imponert over at jeg i det hele tatt gidder.

27 kommentarer

Siste innlegg