Innkjøp

Haha, jeg og Jordild har akkurat vært og gått tur. Jordild går tur hver kveld, og i kveld klarte hun å overtale meg etter en halvtime med småkrangling. Så gikk vi tur da. Eller jeg gikk, og hun SPRANG avgårde. Eller hun sprang ikke, men hun gikk i allefall dritfort, så til slutt var hun helt bortevekk når jeg kom til et kryss. Så jeg tenkte bare “jaja”, og gikk tilbake. Nå kom hun inn døren ganske så irritert, haha søt.

Så var det dagens innkjøp. Slo litt på stortromma i dag, synes jeg fortjener litt nytt! Veldig fornøyd med dagens innkjøp, tror ikke det er noe som bare vil bli hengende i skapet :)


H&M


H&M


H&M


VILA


VILA


VILA – samme i hvit, typisk meg.


Bik Bok


Bik Bok – enda en topp i to forskjellige farger..


Bik Bok


Bik Bok


VILA – anbefaler å bruke en hudfarget bh under, da ser det ut som at man er naken xD


Samme toppen bare i kjole kan du kjøpe HER i hvit til 149 kr eller HER i svart til 149 kr. Ganske sexy!

– Hva synes dere? :)

45 kommentarer

Siste innlegg