Er du også lei av øyenfargen din?

God morgen! :)

Flere som er leie av sin egen øyenfarge? Det er i allefall jeg, man har jo den samme “kjedelige” fargen hele livet. Og er det ikke sånn at man alltid vil ha det man ikke har? Jo.

Så jeg fikk sponset fargelinser fra www.lensstore.no (Ja, dette er et innlegg i samarbeid med lensstore). I en periode brukte jeg fargelinser daglig, og mange av dere la merke til det, og kommenterte at dere synes det var kjempefint! Jeg synes også det er kjempefint, så tror jeg må høre om jeg ikke kan få teste ut noen flere, for nå er mine ødelagte. Fargelinsene varer i en hel måned fra man åpner pakken, man kan velge selv om man vil ha med styrke eller ikke, så hvis dere skal kjøpe må dere huske og velge 0.00 i feltet for styrke på bestillingsiden hvis dere skal ha uten styrke :)

Her har jeg på meg grønne linser som dere ser. Sååå fint, øynene blir så i fokus, samtidig som det ikke ser unaturlig ut – ser rett og slett ut som at jeg har helt nydelige øyne, haha! Jeg har jo egentlig grønne øyne, men ville ha en mye sterkere farge. Samme linser kan du kjøpe HER til 219 kr – jeg har i fargen Sea Green. 

Her har jeg på meg brune som dere ser. Likte veldig godt å ha brune øyne også, følte meg skikkelig “latino babe” med disse, haha. Love it! Samme kan du kjøpe HER til 195 kr – jeg har i fargen Brown.

Det er fri frakt, så “løp og kjøp” fine øyne du også :)

47 kommentarer

Siste innlegg