Home sweet home

Da var jeg endelig kommet hjem til mitt eget hus, etter vassing gjennom en halv meter snø, om ikke mer.. Åå, fuck Nord-Norge og snø! Båtturen gikk fint, la meg ned på tre seter og sov nesten hele veien – helt til det kom en veldig gammel dame og satt seg på det fjerde, og da turte jeg ikke ligge som en slakt over alle setene, haha! Var jo masse ledige seter, hvorfor sette seg akkurat der JEG lå.. 

Er alene, så denne snøen må jeg måke. Noen snille blogglesere som har lyst å komme og måke?! Den person blir herved min favoritt, og skal få komme på bloggen. Haha! Nei, tror heller jeg bare venter til daten min kommer i kveld, så får han ta seg av snømåkingen før han kommer til døren. Like greit å finne ut om han er ekte mannfolk tidligst mulig, så man ikke kaster bort tiden på pusegutter. Han har forresten sagt seg villig til bloggbilder, så dere skal ikke se bort ifra at dere vil se en kjekk gutt her på bloggen i kveld  ;)

Nå skal jeg pakke ut, rydde litt, dusje og ordne meg til i kveld, dra på butikken å handle mat ++. Ingen mat i huset, sulter :( Godt å komme hjem, men savner Jordild ♥

21 kommentarer

Siste innlegg